Η βρετανική φίρμα εμπλουτίζει την γκάμα του πολυτελούς σπορ μοντέλου, προσθέτοντας μετά τον W12 κινητήρα έναν ακόμη οκτακύλινδρο βενζίνης σε διάταξη V.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το μοτέρ έχει χωρητικότητα 4.0 λίτρων και αποδίδει 550 ίππους και 770 Nm ροπής. Ενσωματώνει σύστημα απενεργοποίησης των μισών κυλίνδρων προκειμένου να μειωθεί η κατανάλωση καυσίμου, με την αυτονομία με γεμάτο το ρεζερβουάρ να αγγίζει τα 800 χιλιόμετρα.

Ο V8 κινητήρας προσφέρεται τόσο στο coupe αμάξωμα όσο και στο convertible, με τα 0-100 να επιτυγχάνονται σε 4 και 4,1 δευτερόλεπτα αντίστοιχα και την τελική ταχύτητα να ανέρχεται στα 318 χλμ./ώρα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Από αισθητικής πλευράς, η GT V8 διαφέρει από τις μεγαλύτερες εκδόσεις στις ζάντες, οι οποίες προσφέρονται σε διάμετρο από 20 έως 22 ίντσες, στις τετραπλές απολήξεις της εξάτμισης και στα λογότυπα. Ο εσωτερικός της κόσμος είναι πολυτελής και κομψός, με τους επιβάτες να απολαμβάνουν κάθε χιλιόμετρο.

Τα καθίσματα είναι πλήρως ρυθμιζόμενα, οι επιφάνειες καλύπτονται από δέρμα υψηλής ποιότητας σε απόχρωση μαύρου, λευκού και ταμπά, στο ταμπλό υπάρχουν επενδύσεις από ξύλο, με τις ραφές και τα διακοσμητικά να είναι χειροποίητα. Ο εξοπλισμός είναι πλήρης, περιλαμβάνοντας από ψηφιακό πίνακα οργάνων έως οθόνη αφής 12,3 ιντσών, ηχοσύστημα 650 Watt με 10 ηχεία, αερανάρτηση, σύστημα τετρακίνησης, ηλεκτρικό σύστημα διεύθυνσης και όλες τις τεχνολογίες υποβοήθησης του οδηγού.

Η cabrio έκδοση φέρει υφασμάτινη οροφή που ανοίγει και κλείνει σε μόλις 19 δευτερόλεπτα. Προσφέρεται σε επτά αποχρώσεις, με τα καθίσματα να είναι θερμαινόμενα και να διαθέτουν νέας γενιάς σύστημα θέρμανσης του αυχένα.

Οι παραγγελίες για το αυτοκίνητο θα ανοίξουν άμεσα, με την εμπορική πορεία να ξεκινά από τις ΗΠΑ στα τέλη του έτους και στις υπόλοιπες αγορές στις αρχές του 2020.

Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

 

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης