Η κορεάτικη μάρκα αποκάλυψε την ανανεωμένη εκδοχή του μικρομεσαίου μοντέλου της και παράλληλα ανακοίνωσε την πιο ισχυρή έκδοση με τον 1.6 T-GDI κινητήρα των 186 ίππων.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το i30 απέκτησε νέα μάσκα, ανασχεδιασμένους προφυλακτήρες, νέες ζάντες 16 και 17 ιντσών, καθώς και τρία καινούργια χρώματα για το εξωτερικό αμάξωμα (Polar White, Orange Caramel και Jet Black).

Όλοι οι κινητήρες είναι προδιαγραφών Euro6, με τους ατμοσφαιρικούς 1,4 και 1,6 λίτρου, απόδοσης 100 και 120 ίππων, αντίστοιχα, να παραμένουν στη βάση της γκάμας. Επίσης, υπάρχει και ο 1.600αρης diesel με τους 110 και 136 ίππους, ο οποίος μπορεί να συνδυαστεί με το νέο ημιαυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7DCT.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Στην κορυφή βρίσκεται για πρώτη φορά ένας turbo βενζίνης και πιο συγκεκριμένα ο 1.6 T-GDI, απόδοσης 186 ίππων και 265 Nm ροπής. Το μοτέρ είναι διαθέσιμο τόσο στην πεντάθυρη όσο και στην τρίθυρη εκδοχή του i30. Συνδυάζεται αποκλειστικά με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων, με τα 0-100 να έρχονται σε 8 δευτερόλεπτα και η τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 220 χλμ./ώρα.

Το i30 Turbo εξοπλίζεται με σπορ ανάρτηση, ζάντες 18 ιντσών, μεγαλύτερους προφυλακτήρες και μάσκα με κόκκινα διακοσμητικά, πλαϊνά μαρσπιέ, φώτα ημέρας LED, προβολείς bi-xenon και διπλή απόληξη της εξάτμισης. Τα φρένα αποτελούνται από αεριζόμενους δίσκους 300 χλστ. μπροστά και 284 χλστ. πίσω, το αμάξωμα έχει χαμηλώσει αρκετά, ενώ και το σύστημα διεύθυνσης τροποποιήθηκε. 

Στο εσωτερικό ξεχωρίζουν τα ημι-μπάκετ καθίσματα, οι δίχρωμες επενδύσεις, οι κόκκινες ραφές σε τιμόνι και μοχλό ταχυτήτων, ο σπορ πίνακας οργάνων, η μαύρη οροφή και το κόκκινο κουμπί εκκίνησης του κινητήρα.

Το ανανεωμένο i30 και η turbo έκδοση θα λανσαριστούν στην αγορά τους πρώτους μήνες του 2015.

Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης