Τον Νοέμβριο ξεκινά στο εργοστάσιο της βρετανικής φίρμας στην Οξφόρδη, η παραγωγή του πρώτου αμιγώς ηλεκτροκίνητου μοντέλου στην πολύχρονη ιστορία της MINI.   

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Προκειμένου να αναδείξουν την απόδοση του ηλεκτρικού συνόλου αλλά και τη δυναμική οδική συμπεριφορά του αυτοκινήτου, οι άνθρωποι της εταιρείας επισκέφθηκαν μία από της διασημότερες διαδρομές του κόσμου, τη φημισμένη Transfagarasan στη Ρουμανία.

Ο συγκεκριμένος δρόμος έχει χαρακτηριστεί ως ένας από τους καλύτερους παγκοσμίως. Έχει μήκος 84 χιλιόμετρα και διασχίζει την οροσειρά Faragas στα Καρπάθια Όρη. Η διαδρομή αποτελείται από 688 στροφές και περιγράφεται ως ο «παράδεισος» των οδηγών, με τα δάση, τις λίμνες, τα φαράγγια, τα ορμητικά ποτάμια και τις γέφυρες να συνθέτουν ένα σκηνικό μαγευτικό.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ένα πανίσχυρο turbo αυτοκίνητο μπορεί να προσφέρει στην Transfagarasan μοναδικές στιγμές απόλαυσης. Όπως αποδεικνύεται όμως, την ίδια συγκίνηση είναι ικανό να χαρίσει και το ηλεκτρικό Cooper SE.

Το EV της MINI διατηρεί την σπορ αίσθηση του συμβατικού Cooper S, παρότι εφοδιάζεται με ηλεκτροκινητήρα. Αποδίδει 184 ίππους και 270 Nm ροπής, με την αυτονομία να κυμαίνεται από 235 έως 270 χιλιόμετρα σύμφωνα με το πρότυπο WLTP.  Τα 0-100 επιτυγχάνονται σε 7,3 δευτερόλεπτα και η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 150 χλμ./ώρα.

Για την ενέργεια του ηλεκτρικού μοτέρ φροντίζει μία μπαταρία χωρητικότητας 32,5 kWh. Η φόρτιση από δίκτυο AC 11kW γίνεται σε 3,5 ώρες, ενώ από ρεύμα συνεχούς τάσης 50kW σε μόλις 35 λεπτά για το 80% όμως της μπαταρίας.

 

Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

 

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης