Του Λουκά Παπαλάμπρου

Στο τέλος του καλοκαιριού ή στις αρχές του φθινοπώρου αναμένεται να λανσαριστεί στην Ελλάδα η νέα γενιά του premium πεντάθυρου χάτσμπακ της γερμανικής φίρμας.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το καινούριο A3 Sportback εφοδιάζεται με ισχυρούς κινητήρες βενζίνης (TFSI) και πετρελαίου (TDI), οι οποίοι διακρίνονται για την ενεργειακή τους απόδοση. Τα μοτέρ συνδυάζονται με μηχανικά ή αυτόματα κιβώτια ταχυτήτων, ειδικά μελετημένα σε κάθε μηχανικό σύνολο και έκδοση.

Ο εξοπλισμός του είναι υπερπλήρης, περιλαμβάνοντας από προβολείς Matrix LED με ψηφιακά φώτα ημέρας, έως οθόνες αφής στο εσωτερικό με αναγνώριση χειρόγραφου τρόπου εισαγωγής και φωνητικού ελέγχου, τεχνολογίες συνδεσιμότητας, ζάντες από 16 έως 19 ίντσες, εσωτερικό φωτισμό 30 αποχρώσεων, Wi-Fi hotspot, ηχοσύστημα Bang & Olufsen, ψηφιακό κλειδί Audi connect key και πολλά ακόμη.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Όσον αφορά τα συστήματα υποβοήθησης, υποστηρίζονται με εμπρόσθιο ραντάρ με γωνία ανοίγματος 60 μοιρών που μπορεί να μετρήσει μέχρι πλάτος 160 μέτρων, δύο αισθητήρες στο πίσω ραντάρ, καθένας με εμβέλεια 70 μέτρα, μπροστινή κάμερα, δώδεκα αισθητήρες υπερήχων, καθώς και τέσσερις κάμερες προβολής περιβάλλοντος.

Στο στάνταρ σύστημα «Audi pre sense front», η κάμερα συνεργάζεται με το μπροστινό ραντάρ. Αυτό επιτρέπει στο A3 Sportback να αποφεύγει ατυχήματα με άλλα οχήματα, πεζούς και ποδηλάτες, ενεργοποιώντας το φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης. Το σύστημα αποφυγής σύγκρουσης «collision avoidance assist» είναι ένα άλλο στάνταρ σύστημα ασφαλείας που βοηθά τον οδηγό να αποφύγει ένα εμπόδιο. Η προειδοποίηση ακούσιας αλλαγής λωρίδας «lane departure warning» εκτελεί επίσης διορθώσεις διεύθυνσης για να διασφαλίσει ότι το αυτοκίνητο δεν εγκαταλείπει τη λωρίδα του.

Το προσαρμοζόμενο σύστημα υποβοήθησης ταχύτητας (adaptive cruise assist, ACA) ανήκει στα έξτρα και εκτελεί καθήκοντα ελέγχου διεύθυνσης, επιτάχυνσης και φρεναρίσματος του οδηγού μέχρι την ταχύτητα των 210 χλμ./ώρα.

Το πακέτο υποστήριξης περιλαμβάνει επίσης την υποβοήθηση αποδοτικότητας» efficiency assist», η οποία διατίθεται σε συνδυασμό με το σύστημα πλοήγησης. Δείχνει στον οδηγό πότε πρέπει να σηκώσει από το γκάζι, ανιχνεύει τα προπορευόμενα οχήματα και προσαρμόζει ανάλογα την ταχύτητα.

Η υποβοήθηση μεγάλης σκάλας «high-beam assist» και η υποβοήθηση έκτακτης ανάγκης «emergency assist αποτελούν επίσης μέρος του  εκτεταμένου συστήματος υποβοήθησης. Φυσικά, δεν λείπει η λειτουργία στάθμευσης «park assist», καθοδηγώντας το όχημα σε παράλληλη και κάθετη στάθμευση σχεδόν αυτόνομα.

Η προειδοποίηση αλλαγής λωρίδας «Audi side assist», η προειδοποίηση εξόδου «exit warning» και η υποβοήθηση κυκλοφορίας «cross-traffic assist» είναι επίσης χρήσιμα στην αστική κυκλοφορία. Χρησιμοποιούν τα σήματα εξόδου από τους πίσω αισθητήρες ραντάρ για να ειδοποιήσουν τον οδηγό για οχήματα που πλησιάζουν από πίσω ή το πλάι. Κάμερες 360 μοιρών θα ακολουθήσουν ως μεμονωμένη επιλογή λίγο μετά το λανσάρισμα.

 

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης