Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Στο Λονδίνο και πιο συγκεκριμένα εκεί που χτυπά η καρδιά της πόλης στην διασταύρωση μπροστά από την Τράπεζα της Αγγλίας, η πολιτεία τοποθέτησε το πιο κερδοφόρο ραντάρ ταχύτητας στην ιστορία.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το συγκεκριμένο σύστημα ελέγχου της κυκλοφορίας απέδωσε στα κρατικά ταμεία 17.7 εκατ. ευρώ σε μόλις μία τριετία, αντικατοπτρίζοντας περίπου το 40% των ετήσιων συνολικών εσόδων από πρόστιμα οδικής κυκλοφορίας. 

Οι οδηγοί που αγνοούσαν την ύπαρξη του ραντάρ μπροστά από την Τράπεζα της Αγγλίας, πλήρωναν για παραβίαση του σημείου, καθώς τις καθημερινές και από τις 7 το πρωί μέχρι τις 7 το απόγευμα, επιτρεπόταν από το σημείο μόνο η διέλευση λεωφορείων και ποδηλάτων. Όσα αυτοκίνητα και μηχανές δεν το έλαβαν υπόψη τους, κλήθηκαν να πληρώσουν 130 λίρες (ή 65 λίρες εντός 14 ημερών).

Με πολλούς δρόμους να συγκλίνουν στο άγαλμα του Δούκα του Ουέλινγκτον, η διασταύρωση ήταν κάποτε ένας από τους πιο δημοφιλείς δρόμους του Λονδίνου. Τώρα οι δρόμοι έχουν προειδοποιήσεις για τους περιορισμούς και προσφέρουν συμβουλές για εναλλακτικές διαδρομές. Οι μπλε πινακίδες εμφανίζονται εκεί που ξεκινούν οι περιορισμοί, αν και όσοι έχουν δεχθεί κλήση, καταγγέλλουν ότι οι προειδοποιήσεις είναι δύσκολο να εντοπιστούν.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ο Τζον Γουόλτερς, ένας 36χρονος οδηγός ταξί, είπε ότι του επιβλήθηκε πρόστιμο πέντε φορές στη διασταύρωση και άσκησε έφεση τρεις φορές. «Αδυνατώ να κάνω την δουλειά μου με τόσους περιορισμούς και κάμερες να καταγράφουν τα πάντα».

Η απαγόρευση στις διασταυρώσεις είναι μέρος μιας ευρύτερης τάσης που υπάρχει σε παρόμοια σταυροδρόμια σε όλο το Λονδίνο, με το δημαρχείο να ανακοινώνει πως το μεγαλύτερο μέρος των εσόδων αυτών διατίθεται για την ανακαίνιση του οδικού δικτύου, ωφελώντας τελικά τους ίδιους τους πολίτες και όχι το κράτος.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης