Επιτέλους, η ιαπωνική φίρμα παρουσίασε την έκδοση παραγωγής του πρωτότυπου LF-LC που είχαμε δει πριν από τέσσερα χρόνια, εντυπωσιάζοντας με την σχεδίαση, τις τεχνολογίες και τις επιδόσεις.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το νέο sport coupe της Lexus υιοθετεί την αισθητική του concept, όντας ένα από τα πιο όμορφα και ελκυστικά μοντέλα που έχουμε δει ποτέ από τη μάρκα. Πατά πάνω σε μια καινούργια πλατφόρμα, κάνοντας χρήση ατσαλιού υψηλής αντοχής, carbon και συνθετικών υλικών. Οι πόρτες είναι από αλουμίνιο και η οροφή από ανθρακονήματα, με το σασί να είναι το πιο άκαμπτο, όπως ανέφερε η εταιρεία.

Η σχεδίαση του είναι άκρως επιθετική, με τη μεγάλη μάσκα, τα LED φώτα, τους αεραγωγούς, τις έντονες γραμμές και τους τροχούς 20 εμπρός και 21 ιντσών πίσω, να τονίζουν ακόμα περισσότερο το δυναμισμό του αμαξώματος.  Το εσωτερικό είναι άκρως αντίθετο από το εξωτερικό, ακολουθώντας τη λογική των πιο πολυτελών μοντέλων της φίρμας. Τα σπορ στοιχεία απουσιάζουν, με τις δερμάτινες επενδύσεις να καλύπτουν κάθε επιφάνεια.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Στην κεντρική κονσόλα έχει τοποθετηθεί μια μεγάλη οθόνη που ενσωματώνει όλες τις λειτουργίες και εφαρμογές, με δυνατότητα σύνδεσης εξωτερικών συσκευών. Ιδιαίτερα πλούσιος είναι ο εξοπλισμός, περιλαμβάνοντας όλα τα συστήματα ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας.

Κάτω από το καπό βρίσκεται ένας ατμοσφαιρικός V8 5.0 λίτρων κινητήρας, απόδοσης 467 ίππων και 530 Nm ροπής, με την κίνηση να μεταφέρεται στους πίσω τροχούς μέσω αυτόματου κιβωτίου 10 σχέσεων της Aisin. Σύμφωνα με τη Lexus, το κιβώτιο διακρίνεται για τις ταχύτατες αλλαγές των σχέσεων, με τα 0-100 να έρχονται σε 4,5 δευτερόλεπτα. Αναλυτικές πληροφορίες για το αυτοκίνητο θα δοθούν αργότερα, καθώς το λανσάρισμά του υπολογίζεται για την άνοιξη του 2017.


Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης