Επιμέλεια: Αλέξης Σφαέλος

Δεν είναι λίγοι οι θάνατοι των οδηγών supercars που έχουν καταγραφεί στη χώρα μας Ειδικά τα τελευταία χρόνια. Οδηγοί που έχουν μία οικονομική επιφάνεια αγοράζουν ακριβά και πολύ υψηλών προδιαγραφών αυτοκίνητα με τεράστιες ιπποδυνάμεις που δεν συγχωρούν εύκολα το λάθος.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ένα τέτοιο supercar ήταν και Ferrari 488 πίστα το μοιραίο δηλαδή αυτοκίνητο του Τζώρτζη Μονογυιού μέσα στο οποίο άφησε την τελευταία του πνοή, ο Έλληνας επιχειρηματίας στην πρώτη του βόλτα και μάλιστα στα τρια πρώτα χιλιόμετρα από την στιγμή που το αγόρασε. 

 Η Ferrari 488 πίστα είναι ένα αυτοκίνητο για το αεροδυναμικό πακέτο του οποίου χρησιμοποιήθηκε η εμπειρία από το πρωτάθλημα GTΕ αλλά και Formula 1. 

Έχει έναν υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα V8 3,9 λίτρων που αποδίδει 721 ίππους και που μέχρι σήμερα είναι ο ισχυρότερος κινητήρας της Ferrari

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η επιτάχυνση 0-100 γίνεται μόλις σε 2,8 δευτερόλεπτα ενώ αναπτύσσει ταχύτητα 300 χιλιομέτρων την ώρα. Η επιτάχυνση στα 200 km είναι 7,6 δευτερόλεπτα, ενώ η τιμή της για τη χώρα μας είναι περίπου 400.000 ευρώ αφού μιλάμε για το ισχυρότερο αυτοκίνητο οχτώ κυλίνδρων στην ιστορία της Ferrari

Μόνο από τα χαρακτηριστικά που αναφέραμε καταλαβαίνει και κάποιος ο οποίος δεν ασχολείται εμπεριστατωμένα με τα αυτοκίνητα ότι για την οδήγηση αυτού του αυτοκινήτου χρειάζεται μεγάλη οδηγική εμπειρία. Γιατί αν «ξεφύγει» δεν μπορεί να «μαζευτεί» εύκολα. Επίσης πάρα πολύ σημαντική για αυτά τα αυτοκίνητα είναι η πρόσφυση των ελαστικών και όπως γνωρίζουμε οι δρόμοι της χώρας μας κάθε άλλο παρά είναι κατάλληλοι για τέτοιου είδους οχήματα. 

Κυρίως όμως τα αυτοκίνητα αυτά δεν συγχωρούν το λάθος και μάλιστα εκτός πίστας και ιδιαίτερα στους ελληνικούς δρόμους!!!! 

 

 

 

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης