Με τις τιμές της βενζίνης και του πετρελαίου να βρίσκονται στα ύψη, το υγραέριο κίνησης φαντάζει ως η πιο συμφέρουσα επιλογή στη χώρα μας.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η SsangYong εμπλουτίζει την γκάμα των Tivoli και XLV με τις εκδόσεις «ECO» που χρησιμοποιούν σύστημα υγραεριοκίνησης. Συνδυάζονται με μηχανικό ή αυτόματο κιβώτιο έξι σχέσεων και φέρουν δεξαμενή καυσίμου χωρητικότητας 54 λίτρων που δεν επηρεάζει τον χώρο του πορτμπαγκάζ, ούτε τα υπόλοιπα μέρη του εσωτερικού των οχημάτων.  

Με τον συνδυασμό βενζίνης-υγραερίου, τα δύο crossover SUV της κορεατικής φίρμας έχουν αυτονομία 1.250 χιλιομέτρων, με την κατανάλωση καυσίμου να είναι σημαντικά μειωμένη και τις εκπομπές ρύπων χαμηλότερες. Το σύστημα υγραεριοκίνησης είναι ειδικά σχεδιασμένο για τα Tivoli και XLV, καλύπτοντας πλήρως το πρότυπο ποιότητας UNI EN ISO 9001:2000.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Όλα τα εξαρτήματα που έχουν τοποθετηθεί στα αυτοκίνητα είναι συμβατά με τις ευρωπαϊκές προδιαγραφές και φέρουν τις αντίστοιχες εγκρίσεις τύπου. Επίσης, τα μοντέλα της SsangYong καλύπτονται από εργοστασιακή εγγύηση 5 ετών και επωφελούνται του προγράμματος εγγύησης επαναγοράς 55 μηνών. Για την άρτια λειτουργία του κινητήρα, συστήνεται συντήρηση και έλεγχος όλης της εγκατάστασης υγραεριοκίνησης σε ετήσια βάση ή κάθε 15.000 χλμ.

Για όποιον ενδιαφέρεται, οι νέες υγραεριοκίνητες εκδόσεις των Tivoli και XLV είναι άμεσα διαθέσιμες προς παραγγελία στην Ελλάδα και κοστίζουν 1.200 ευρώ επιπλέον σε σύγκριση με τις βασικές βενζινοκίνητες.

Δείτε εδώ όλες τις εκδόσεις των Tivoli και XLV


Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης