Του Λουκά Παπαλάμπρου

Κοστίζει 310.500 λίρες και μόλις 765 άνθρωποι σε όλο τον κόσμο θα έχουν τη δυνατότητα να το αποκτήσουν. Η νέα 765LT Spider περιγράφεται ως ένα μοντέλο ορόσημο στην ιστορία της McLaren, ένα απολαυστικό ανοιχτό supercar, ικανό να χαρίσει μοναδικές στιγμές απόλαυσης στον οδηγό.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ανήκει στη σειρά Super Series της βρετανικής φίρμας και διακρίνεται για την άριστη αεροδυναμική, το περιορισμένο βάρος και την άψογη οδική συμπεριφορά. Ανταποκρίνεται πλήρως στις απαιτήσεις των πελατών για αποκλειστικότητα, χωρίς να κάνει συμβιβασμούς.

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Τελική στα 330 χλμ./ώρα

Η καινούρια 765LT Spider τροφοδοτείται από τον γνωστό V8 4.0 twin turbo κινητήρα απόδοσης 765 ίππων και 800 Nm ροπής. Η κίνηση μεταφέρεται στους τροχούς μέσω αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων, με τις αλλαγές να πραγματοποιούνται σε ταχύτητα μεγαλύτερη κατά 15% σε σχέση με την 720S.

Βυθίζοντας το πόδι στο γκάζι ο οδηγός νιώθει συγκλονισμένος. Το βρετανικό cabrio supercar ξεπετάγεται σαν πύραυλος προς τα εμπρός, καλύπτοντας τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε μόλις 2,8 δευτερόλεπτα και τα 200 σε Όλες οι μονάδες έχουν ήδη προπωληθεί σε εκλεκτούς πελάτες.7,2΄΄. Τα 0-400 μέτρα επιτυγχάνονται σε μόλις 10 δευτερόλεπτα και η βελόνα του κοντέρ τερματίζει στα 330 χλμ./ώρα.

Χάρη στη χρήση carbon και άλλων εξωτικών υλικών, το βάρος του αυτοκινήτου με τα υγρά ανέρχεται στα 1.388 κιλά. Η αφαιρούμενη σκληρή οροφή «Retractable Hard Top» με πλαίσιο από ανθρακονήματα ανοίγει σε 11 δευτερόλεπτα. Η αντοχή, η ακαμψία και τα δομικά στηρίγματα είναι παροιμιώδη, παρέχοντας πλήρη προστασία στους επιβάτες.

Προφυλακτήρες, splitter, μαρσπιέ και ενεργή πίσω πτέρυγα είναι όλα από carbon. Αντίθετα, το καπό, τα φτερά και οι πόρτες από αλουμίνιο έπειτα από παραγγελία μπορούν να κατασκευαστούν και αυτά από carbon.

H sport εξάτμιση με τις τέσσερις απολήξεις από τιτάνιο χαρίζει ένα μαγευτικό ήχο. Τα ελαστικά Pirelli P Zero Trofeo R σχεδιάστηκαν αποκλειστικά για τη McLaren 765LT Spider, με τα μπουλόνια των τροχών να προσφέρονται με στάνταρ μπουλόνια από τιτάνιο.

 

Χάρμα ιδέσθαι

Το εσωτερικό θα μπορούσαμε να το χαρακτηρίσουμε ονειρικό. Το alcantara συνδυάζεται αρμονικά με το ανθρακόνημα και τις χειροποίητες ραφές. Ο σκελετός των καθισμάτων είναι 100% από carbon, παρέχοντας μοναδική στήριξη στο ανθρώπινο σώμα.

Η κονσόλα είναι στραμμένη προς την πλευρά του οδηγού, ενσωματώνοντας τις βασικές λειτουργίες. Ο κλιματισμός και το ηχοσύστημα προσφέρονται έπειτα από επιθυμία του πελάτη.

Φυσικά, αυτοί που θέλουν κάτι πιο ξεχωριστό μπορούν να απευθυνθούν στο τμήμα εξατομίκευσης MSO (McLaren Special Operation) της McLaren και να προσθέσουν από σύστημα τηλεμετρίας έως κεραμικά φρένα, διχρωμίες στις επενδύσεις και γυμνό carbon, με το ανάλογο αντίτιμο.

Είναι περιττό να αναφέρουμε πως όποιος επιθυμεί να αποκτήσει την 765LT Spider ατύχησε. Και οι 765 μονάδες που έχουν προγραμματιστεί να κατασκευαστούν έχουν προπωληθεί.

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Αυτή η McLaren F1 κοστίζει τουλάχιστον 15 εκατομμύρια!

Η νέα McLaren με τελική 330 χλμ./ώρα

Αυτή η McLaren είναι έργο τέχνης

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης