Αβεβαιότητα λόγω του οικονομικού κλίματος που επικρατεί υπάρχει σε πολλές χώρες της Ευρωζώνης με αποτέλεσμα να επηρεάζεται σημαντικά η αγορά του αυτοκινήτου. Παρ’ όλα αυτά, η Porsche δηλώνει αύξηση στις πωλήσεις της παγκοσμίως με τους πρώτους εννέα μήνες να διαθέτει 104.362 αυτοκίνητα, όταν το 2011 για να πιάσει αυτό το νούμερο έπρεπε να «κλείσει» και ο Οκτώβριος (ο αριθμός ήταν 100.391 αυτοκίνητα). Κατά τους πρώτους εννέα μήνες, η αύξηση στις παραδόσεις έφτασε σε ποσοστό το 15% ενώ ο Σεπτέμβριος σε σύγκριση με τον αντίστοιχο μήνα του 2011 ήταν της τάξης του 12,6%. 

Αξίζει πάντως να αναφέρουμε ότι η ευρωπαϊκή αγορά σημείωσε πτώση τον Σεπτέμβριο κατά 5,1% ενώ στις αγορές της Ασίας-Ειρηνικού υπήρξε αύξηση της τάξης του 26%. Άνοδο είχε και η αγορά της Αμερικής με το ποσοστό να φτάνει το 23%. Στόχος πάντως της Porsche είναι να αυξήσει τις πωλήσεις της μέχρι το 2018 σε περίπου 200.000 αυτοκίνητα (πέρυσι έφτασε τις 120.000). Σημαντικό ρόλο ενδέχεται να παίξει το νέο μικρό SUV με την ονομασία Macan το οποίο θα εμφανιστεί στις αγορές το 2014. Σε κάθε περίπτωση το πιο δυνατό «χαρτί» παραμένει η Cayenne με τις πωλήσεις του να ξεπερνούν κάθε προηγούμενο.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Επιμέλεια: Βασίλης Γ. Σαρημπαλίδης

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης