Του Λουκά Παπαλάμπρου

Οι πρώτες φήμες κυκλοφόρησαν αρχές του έτους. O κινεζικός τεχνολογικός κολοσσός ωστόσο δεν επέτρεψε να διαρρεύσει το παραμικρό. Στόχος ήταν να προκληθεί ντόρος, κάτι το οποίο επετεύχθη και μάλιστα με πολύ μεγάλη επιτυχία.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η Huawei κάτω από άκρα μυστικότητα εξέλιξε και κατασκεύασε μαζί με την κρατική Changan Automobile και άλλους κατασκευαστές το πρώτο αυτοκίνητο της ιστορίας της.

Το μοντέλο ονομάζεται Seres SF5 και σύντομα θα βρίσκεται στα καταστήματα τηλεπικοινωνίας της εταιρείας στην Κίνα. Το όχημα ανήκει στα plug-in υβριδικά crossover και δημιουργήθηκε μαζί με τη Cyrus.

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Εξαιρετική αυτονομία

Υψηλής ποιότητας καμπίνα με τεράστια οθόνη στο κέντρο.

Διακρίνεται για τον δυναμικό σχεδιασμό, το απλό αλλά λιτό εσωτερικό με τις ψηφιακές οθόνες και τον πλούσιο εξοπλισμό, καθώς και τις υψηλές δυνατότητες συνδεσιμότητας. Μπορεί να συνδεθεί με οποιοδήποτε smartphone, ωστόσο όποιος έχει στην κατοχή του ένα κινητό της Huawei θα έχει στη διάθεσή του επιπλέον εφαρμογές και λειτουργίες. Οι τιμές στην Κίνα ξεκινούν από 27.700 ευρώ.

Η εταιρεία κάνει λόγο για ένα απολαυστικό crossover στον δρόμο, απόλυτα ήσυχο και φιλικό προς το περιβάλλον. Τροφοδοτείται από έναν κινητήρα βενζίνης 1.5 λίτρου, που ουσιαστικά λειτουργεί ως γεννήτρια της μπαταρίας, και δύο ηλεκτρικά μοτέρ.

Η συνδυαστική ισχύ εκπλήσσει, καθώς αγγίζει τους 551 ίππους και τα 820 Nm ροπής. Η κίνηση μεταφέρεται στους δύο ή στους τέσσερις τροχούς -ανάλογα την έκδοση- τα 0-100 επιτυγχάνονται σε 4,7 δευτερόλεπτα και η αυτονομία αγγίζει τα 1.000 χιλιόμετρα.

Χάρη στη μεγάλη σε χωρητικότητα μπαταρία, μπορεί να διανύσει αποκλειστικά με ενέργεια 180 χλμ., τα περισσότερα από κάθε άλλο plug-in hybrid μοντέλο.

Το Seres SF5 των Huawei και Cyrus έκανε παγκόσμια πρεμιέρα στην έκθεση της Σαγκάης. Το επόμενο διάστημα, θα πάρει θέση στα καταστήματα της εταιρείας, με την τιμή για τη δικίνητη έκδοση να ξεκινά από τα 216.800 γουάν (27.700 ευρώ) και για το 4WD από 246.800 γουάν, δηλαδή γύρω στα 31.500 ευρώ.

 

 

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης