Του Λουκά Παπαλάμπρου

Είναι, αναμφισβήτητα, ένα από τα πιο ενδιαφέροντα αυτοκίνητα που περιμένουμε να δούμε από κοντά. Ένα ολοκαίνουργιο compact SUV, με ελκυστική σχεδίαση, κορυφαίους χώρους, πρακτικότητα και ήπια υβριδική τεχνολογία.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ξεχωριστή εμφάνιση

Το νέο Puma τοποθετείται ανάμεσα στα EcoSport και Kuga. Διακρίνεται για την εντυπωσιακή και άμεσα αναγνωρίσιμη σιλουέτα του, το ασυμβίβαστο στυλ και τον σπορτίφ χαρακτήρα του. Το εκφραστικό εμπρός τμήμα φέρει περίτεχνα σχεδιασμένους προβολείς σε σχήμα κανό, η κεκλιμένη γραμμή της οροφής δίνει την αίσθηση coupe, με το μυώδες πίσω κομμάτι να ολοκληρώνει την εικόνα του αυτοκινήτου.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Στην αγορά αναμένεται στα τέλη του έτους, με τους υποψηφίους αγοραστές να έχουν τη δυνατότητα επιλογής μεταξύ 10 εξωτερικών αποχρώσεων (Blazer Blue, Frozen White, Race Red, Solar Silver, Agate Black, Lucid Red, Grey Matter, Desert Island Blue, Magnetic και Metropolis White) και των γνωστών εξοπλιστικών πακέτων της Ford, όπως το Titanium και το ST-Line.

Το μεγαλύτερο πορτμπαγκάζ

Το γοητευτικό στυλ του Puma συνδυάζεται με την απαράμιλλη πρακτικότητα και τις έξυπνες λύσεις αποθήκευσης στην καμπίνα. Το αυτοκίνητο διαθέτει τον μεγαλύτερο χώρο αποσκευών στην κατηγορία με 456 λίτρα χωρητικότητας, με το δάπεδο να αποθηκεύεται κάθετα στην πλάτη της δεύτερης σειράς καθισμάτων.

Όταν τα καθίσματα αναδιπλωθούν, μπορεί να αποθηκευτεί ένα κουτί μήκους 112 εκατοστών, πλάτους 97 εκ. και ύψους 43 εκ. ή δύο μεγάλες τσάντες του γκολφ. Επίσης, η πίσω πόρτα ανοίγει αυτόματα με μία κίνηση του ποδιού κάτω από τον προφυλακτήρα, ενώ η εταζέρα είναι ενσωματωμένη στην πόρτα, προσφέροντας επιπλέον χώρο. 

Μεγάλες οθόνες, wifi και λειτουργία μασάζ

Στο εσωτερικό του μικρού SUV μπορούν να φιλοξενηθούν με άνεση τέσσερις επιβάτες. Τα λεπτά καθίσματα αυξάνουν τον διαθέσιμο χώρο και προσφέρουν τη μέγιστη άνεση. Παράλληλα, φέρουν λειτουργία μασάζ με τρία επίπεδα ρύθμισης, κάνοντας πιο ξεκούραστα τα ταξίδια.

Ανάλογα με την έκδοση, τόσο τα εμπρός όσο και τα πίσω καθίσματα προσφέρονται με αφαιρούμενα καλύμματα με ενσωματωμένο φερμουάρ που διευκολύνει την αφαίρεσή τους με το ένα χέρι, τα οποία πλένονται ώστε να διατηρείται το εσωτερικό σαν καινούργιο.

Οι πελάτες μπορούν να εξατομικεύσουν την καμπίνα με διαφορετικά χρώματα και σχέδια, να προσθέσουν τη μεγάλη πανοραμική οροφή και να επιλέξουν μεταξύ δεκάδων συστημάτων υποβοήθησης. Ο εξοπλισμός είναι υπερπλήρης, περιλαμβάνοντας από ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3 ιντσών και κεντρική οθόνη 8 ιντσών έως ασύρματη φόρτιση των smartphones, ενσωματωμένο μόντεμ που μετατρέπει το Puma σε κινητό WiFi hotspot, ηχοσύστημα της B&O, ενεργό Cruise Control, ευρυγώνια κάμερα 180 μοιρών, λειτουργίες υποβοήθησης παρκαρίσματος, αποφυγής εμποδίου, αυτόματου φρεναρίσματος και πολλά ακόμη.

EcoBoost Hybrid

Κάτω από το καπό θα τοποθετηθεί ο γνωστός τρικύλινδρος κινητήρας 1.0 Ecoboost. Το μοτέρ φέρει σύστημα ήπιας υβριδικής τεχνολογίας 48 volt αποδίδοντας 125 και 155 ίππους. Η ενσωματωμένη μίζα/γεννήτρια (BISG) 11.5 kW επιτρέπει την ανάκτηση και αποθήκευση της ενέργειας στην μπαταρία, περιορίζοντας την υστέρηση στην απόκριση (turbo-lag), βελτιώνοντας τις επιδόσεις και μειώνοντας την κατανάλωση καυσίμου.

Σύμφωνα με το πρωτόκολλο WLTP, η έκδοση με τους 125 ίππους καίει περίπου 5,4 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα και εκπέμπει 124 γρ./χλμ. CO2, ενώ η έκδοση με τους 155 ίππους εμφανίζει μέση κατανάλωση 5,6 λτ. και εκπομπές 127 γρ./χλμ.

Αργότερα, θα προστεθούν επιπλέον εκδόσεις του Ecoboost και του EcoBlue diesel. Όλα τα μοτέρ συνδυάζονται με μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων ή το αυτόματο.

Τα σύνολα 1.0 EcoBoost και EcoBoost Hybrid του νέου Puma διαθέτουν επίσης το πρώτο στην αυτοκινητοβιομηχανία σύστημα απενεργοποίησης κυλίνδρου της Ford για τρικύλινδρο κινητήρα, που θέτει αυτόματα εκτός λειτουργίας τον έναν κύλινδρο όταν δεν είναι απαραίτητη όλη η ισχύς, όπως συμβαίνει στο ρολάρισμα ή στο ταξίδι με χαμηλό φορτίο. Το σύστημα μπορεί να απενεργοποιεί και να ενεργοποιεί εκ νέου τον έναν κύλινδρο μέσα σε 14 χιλιοστά του δευτερολέπτου.

Η εμπορική πορεία του Puma θα ξεκινήσει στα τέλη του 2019, με την κατασκευή του να γίνεται στο ανακαινισμένο εργοστάσιο της Ford, στην Κραϊόβα της Ρουμανίας.

 

 

 

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης