Του Λουκά Παπαλάμπρου

Μεγαλύτερο, πιο μοντέρνο αισθητικά, πλήρως διασυνδεμένο, με πληθώρα επιλογών εξατομίκευσης, φουλ στα συστήματα, αποδοτικούς κινητήρες και για πρώτη φορά ως plug-in υβριδικό.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Μεγαλύτερο και στιλάτο

Η δεύτερη γενιά του Captur παρουσιάστηκε σε παγκόσμια πρεμιέρα στο Παρίσι, με τη Renault να κάνει λόγο για ένα από τα καλύτερα οχήματα της κατηγορίας B-SUV. Σε σχέση με τον προκάτοχό του, το καινούργιο Captur είναι μακρύτερο σε μήκος κατά 11 εκατοστά, φθάνοντας τα 4,23 μέτρα, με το μεταξόνιο να αγγίζει τα 2,63 μ.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Βασίζεται στην πλατφόρμα CMF-B, με την εμφάνισή του να είναι νεανική και φρέσκια. Η μάσκα με τα χαρακτηριστικά φώτα σε σχήμα «C» προέρχεται από το Clio, οι προβολείς ενσωματώνουν τεχνολογία LED, το τονισμένο πίσω τμήμα αναδεικνύει το αθλητικό προφίλ, με τις χειρολαβές στις πόρτες να είναι κρυφές.

Οι υποψήφιοι αγοραστές θα έχουν τη δυνατότητα επιλογής μεταξύ 11 χρωμάτων για το αμάξωμα, τεσσάρων για την οροφή και τριών πακέτων για το εσωτερικό. Φυσικά, θα μπορούν να το εξατομικεύσουν σύμφωνα με τις προτιμήσεις του, καθώς η Renault προσφέρει συνολικά 90 διαφορετικούς συνδυασμούς.

Διαθέτει τα πάντα

Χάρη στην αύξηση των διαστάσεων, οι χώροι στην καμπίνα είναι πιο μεγάλοι, φιλοξενώντας με περίσσια άνεση τέσσερις ενήλικες επιβάτες. Το πορτμπαγκάζ εντυπωσιάζει με τη χωρητικότητά του, φθάνοντας τα 536 λίτρα. Επίσης, δεν λείπουν οι πολλαπλές θήκες για μικροαντικείμενα συνολικού όγκου 27 λίτρων.

Βελτιωμένη είναι η ποιότητα κατασκευής, με τους Γάλλους να έχουν καλύψει τις επιφάνειες με καλύτερα υλικά.

Στο κέντρο του ταμπλό δεσπόζει η οθόνη αφής του συστήματος πολυμέσων διαμέτρου 7 ή 10,2 ιντσών (ανάλογα την έκδοση), με τον ψηφιακό πίνακα οργάνων να προβάλλει κάθε πληροφορία στον οδηγό.

Ο εξοπλισμός είναι πλήρης, περιλαμβάνοντας 12 συστήματα υποβοήθησης, από το αυτόματο φρενάρισμα με ανίχνευση πεζών (Active Emergency Brake System), έως το προσαρμοζόμενο Cruise Control, την κάμερα 360 μοιρών, την υποβοήθηση παρκαρίσματος, την ανίχνευση τυφλών σημείων και το Highway & Traffic Jam Companion για ημιαυτόνομη κίνηση.

Από 100 έως 155 ίππους

Όσον αφορά στους κινητήρες, στη βάση της γκάμας βρίσκεται ο τρικύλινδρος 1.0 TCe απόδοσης 100 ίππων και 160 Nm ροπής που συνδυάζεται με πεντάρι μηχανικό κιβώτιο. Ακολουθεί ο εξαιρετικός 1.3 TCe ο οποίος διατίθεται σε δύο εκδόσεις ισχύος (130 και 155 ίππους με 240 και 270 Nm ροπής αντίστοιχα). Η πρώτη φέρει μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων ή αυτόματο EDC7 και η δεύτερη μόνο το EDC7.

Επίσης, το νέο Captur θα έρθει και ως plug-in hybrid συνδυάζοντας έναν βενζινοκινητήρα, δύο ηλεκτρικά μοτέρ και μία μπαταρία 9,8 kWh, καλύπτοντας αποκλειστικά με ηλεκτρική ενέργεια 45 χιλιόμετρα και με ταχύτητες έως 135 χλμ./ώρα.

Ο χρόνος λανσαρίσματος δεν ανακοινώθηκε επίσημα, ωστόσο, όλα δείχνουν ότι το μοντέλο θα ξεκινήσει την εμπορική του πορεία πριν τα τέλη του 2019.

 

 

 

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης