Τη μέγιστη εμπιστοσύνη των πελατών – τουλάχιστον στη Γερμανία – απολαμβάνει η Opel, σύμφωνα με τα αποτελέσματα του δείκτη «Trust ranking 2015».

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η εταιρεία κατέλαβε την πέμπτη θέση ανάμεσα σε 29 συνολικά κατασκευαστές αυτοκινήτων, έχοντας μπροστά της μόνο τις κορυφαίες premium μάρκες, Audi, BMW, Mercedes και Porsche. Σύμφωνα με την αξιολόγηση, το 71% των πελατών εμπιστεύεται την Opel και τα προϊόντα της.

Οι ερευνητές αγοράς της ServiceValue όρισαν το customer trust index (CTI) ως «συνολικό δείκτη εμπιστοσύνης των πελατών βάσει της εμπειρίας τους», με τη συμβολή του περιοδικού αυτοκινήτου WirtschaftsWoche. Οι υπολογισμοί των ειδικών απέδωσαν μέσο όρο βιομηχανίας 58,6, που σημαίνει ότι το 58,6 % των πελατών εμπιστεύεται τους κατασκευαστές αυτοκινήτων. Αυτό το ποσοστό είναι ανάμεσα στα τρία καλύτερα στο σύνολο της παγκόσμιας βιομηχανίας. Ο βιομηχανικός μέσος δείκτης CTI κυμαίνεται από 27,5 % (οικονομικές υπηρεσίες) μέχρι 77,1 % (καταστήματα ηλεκτρονικών).

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

   

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης