Η γερμανική φίρμα έφθασε στον αριθμό ορόσημο των 100.000 ηλεκτρικών οχημάτων μέσα στο 2017 και το γιόρτασε με έναν πολύ ιδιαίτερο τρόπο, μεταμορφώνοντας τον «τετρακύλινδρο πύργο» της στο Μόναχο σε μπαταρία.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η BMW επέλεξε το υπέροχο κτήριο ύψους 99 μέτρων όπου στεγάζονται τα γραφεία της για να σηματοδοτήσει την τεχνολογική αλλαγή που διαδραματίζεται στον κόσμο της μετακίνησης. Ο πρόεδρος του ομίλου, Harald Krüger, έκανε λόγο για μία πολύ ξεχωριστή στιγμή για εκείνον και την εταιρεία, την ώρα που παρέδιδε προσωπικά τα κλειδιά του i3 στον 100.000ο πελάτη και πατούσε τον διακόπτη για τη φωταγώγηση της έδρας της μάρκας.

Ο εμβληματικός «τετρακύλινδρος πύργος» μεταμορφώθηκε σε τέσσερις κατακόρυφες μπαταρίες, αποτυπώνοντας την προοδευτική φιλοσοφία που αποτελεί θεμελιώδες στοιχείο του DNA της BMW.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Αξίζει να σημειώσουμε ότι το BMW Group θα προσθέσει στην γκάμα του 25 πλήρως ηλεκτρικά ή plug-in υβριδικά μοντέλα μέχρι το 2025. Το 2018 θα δούμε το i8 Roadster, έναν χρόνο αργότερα το πρώτο αμιγώς ηλεκτροκίνητο MINI και το 2020 την ηλεκτρική έκδοση της νέας X3.

Ο βαυαρικός όμιλος θεωρείται κορυφαίος πάροχος ηλεκτροκίνητων οχημάτων, κατέχοντας ποσοστό 6% στη Γηραιά Ήπειρο και μερίδιο 10% στην παγκόσμια αγορά. Ειδικά σε δυτική Ευρώπη και ΗΠΑ, τα ηλεκτρικά μοντέλα σημειώνουν υψηλές πωλήσεις, με το i3 να είναι το δημοφιλέστερο στη Σκανδιναβία.

Δείτε όλη την γκάμα plug-in hybrid και ηλεκτρικών μοντέλων της BMW


Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης