Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Η BMW έβαλε τέλος στην αναμονή και παρουσίασε ένα μοντέλο εξολοκλήρου κατασκευασμένο από το τμήμα Μ, κάτι που είχε να γίνει από την θρυλική M1 το 1970. Πρόκειται για το Concept XM το οποίο δίνει μία δυνατή γεύση από τα προσεχή πολυτελή μοντέλα της φίρμας την ώρα που αποκτά (για πρώτη φορά), υβριδική υπόσταση. 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Αναφορικά με την σχεδίαση, θα αφήσουμε τις εικόνες να μιλήσουν από μόνες τους. Εμείς το μόνο που έχουμε να σχολιάσουμε είναι το γεγονός πως πρόκειται για ένα πολύ προχωρημένο design με αρκετές ακμές, πρωτοτυπίες αλλά και φουτουριστικά στοιχεία. Σίγουρα είναι μία εντυπωσιακή εικόνα που δεν έχουμε συνηθίσει και μας προϊδεάζει για το μέλλον.

Εξολοκλήρου κατασκευασμένο από το τμήμα Μ

Ανάλογη είναι η εικόνα και στο εσωτερικό όπου η νέα διάταξη της οθόνης BMW Curved Display δημιουργεί μία νέα ισορροπία ανάμεσα σε οδήγηση και ψυχαγωγία την ώρα που κόκκινες πινελιές στο τιμόνι και την κεντρική κονσόλα είναι τυπικά στοιχεία M που υποδηλώνουν τη σπορ υπεροχή του αυτοκινήτου. Στην πίσω ποδιά, κυρίαρχο στοιχείο είναι οι δύο απολήξεις εξαγωγής των μοντέλων BMW M. Το σύστημα εξαγωγής με δύο ζεύγη διπλών απολήξεων που χρησιμοποιείται εδώ μειώνει την πίεση επιστροφής για τον V8 κινητήρα και παράγει τον γνώριμο συναισθηματικό ήχο M που συνοδεύει τη συναρπαστική ισχύ. Η κάθετη διάταξη και η εξαγωνική διατομή των απολήξεων εξαγωγής δίνουν νέα πνοή σε αυτό το κλασικό, εμβληματικό χαρακτηριστικό.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Φωτιζόμενη και ανάγλυφη: επένδυση οροφής
Το πιο εντυπωσιακό στοιχείο της καμπίνας είναι η επένδυση οροφής με την τρισδιάστατη πρισματική δομή. Ένας συνδυασμός άμεσου και έμμεσου φωτισμού δημιουργεί μια δομή τύπου γλυπτής τοιχογραφίας, προάγοντας την οροφή σε αποκλειστικό έργο τέχνης. Σε συνδυασμό με τον εσωτερικό φωτισμό, αναδεικνύει στον υπέρτατο βαθμό το μίγμα πολυτέλειας και άνεσης του BMW Concept XM. 

Με 750 άλογα από υβριδικό σύνολο 
Το νέο μοντέλο μας δείχνει την εικόνα για τα αυτοκίνητα που θα δούμε στο μέλλον, ενώ θα είναι και το πρώτο Plug-in M. Καρδιά του θα είναι ένας V8 κινητήρας βενζίνης, ο οποίος θα συνεργάζεται με ηλεκτρικό μοτέρ, πετυχαίνοντας συνδυαστική ισχύ 750 ίππων και 1.000 Nm ροπής.  Για τουλάχιστον 80χλμ. θα μπορεί να κινηθεί με μηδενικούς ρύπους, απενεργοποιώντας τον κινητήρα βενζίνης.

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης