Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

Τη στρατηγική του για τις μπαταρίες και τη φόρτιση των ηλεκτρικών αυτοκινήτων παρουσίασε το Volkswagen Group, στο πλαίσιο της εκδήλωσης «POWER DAY». Οι Γερμανοί θέλουν να γίνουν το Νο1 στην ηλεκτροκίνηση

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Σύμφωνα με τον σχεδιασμό του γερμανικού κολοσσού, μέχρι το 2030 θα έχουν κατασκευαστεί στην Ευρώπη 6 μέγα-εργοστάσια συνολικής παραγωγικής ικανότητας 240 GWh. Το πρώτο θα βρίσκεται στη σουηδική πόλη Skellefteå και θα κατασκευάζει μπαταρίες για τα πιο premium μοντέλα.

Το δεύτερο θα λειτουργήσει στο Salzgitter της Γερμανίας και θα παράγει μπαταρίες για πιο μαζικά οχήματα. Αμφότερα, θα τροφοδοτούνται με ηλεκτρισμό από ανανεώσιμες πηγές ενέργειας.

Η Ευρώπη στο επίκεντρο

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Παράλληλα θα επεκταθεί σημαντικά το δημόσιο δίκτυο γρήγορης φόρτισης σε παγκόσμιο επίπεδο. Μέχρι το 2025 θα εγκατασταθούν 18.000 ταχυφορτιστές στην Ευρώπη, πενταπλασιάζοντας τα σημεία φόρτισης. Αυτό θα επιτευχθεί μέσω μιας σειράς στρατηγικών συνεργασιών – επιπλέον του project IONITY.

Οι 8.000 από αυτούς θα έχουν χωρητικότητα φόρτισης 150 kW και θα εγκατασταθούν σε συνολικά 4.000 πρατήρια καυσίμων των BP και ARAL, με την πλειονότητα αυτών στη Γερμανία και τη Μεγάλη Βρετανία. Σε συνεργασία με την Iberdrola, το Group θα καλύψει τις κύριες οδούς κυκλοφορίας στην Ισπανία. Στην Ιταλία, η VW θα συνεργαστεί με την Enel για τη δημιουργία του δικτύου ταχυφόρτισης τόσο στους αυτοκινητόδρομους όσο και στις αστικές περιοχές.

Αντίστοιχες ενέργειες έχουν προγραμματιστεί για τις Η.Π.Α. και την Κίνα. Η Electrify America σχεδιάζει περίπου 3.500 σημεία ταχυφόρτισης στη Βόρεια Αμερική μέχρι το τέλος του έτους. Στην Κίνα, το Group στοχεύει σε συνολικά 17.000 σημεία ταχυφόρτισης έως το 2025, μέσω της κοινής επιχείρησης CAMS.

Στόχος του ομίλου είναι να κάνει το ηλεκτρικό αυτοκίνητο μέρος του ενεργειακού συστήματος ενσωματώνοντάς του σε ιδιωτικά, εμπορικά και δημόσια ενεργειακά συστήματα στο μέλλον. Αυτό θα επιτρέψει στην πράσινη ηλεκτρική ενέργεια από τον ήλιο να αποθηκευτεί στο όχημα και να τροφοδοτηθεί ξανά στο οικιακό δίκτυο, εάν χρειαστεί.

Τα μοντέλα που βασίζονται στην πλατφόρμα MEB θα υποστηρίξουν αυτήν την τεχνολογία ήδη από το 2022. Θα προσφέρεται επίσης ένα πλήρες πακέτο με όλες τις συσκευές και τις ψηφιακές υπηρεσίες – από το Wallbox δύο δρόμων έως τη διαχείριση ενέργειας. Η τεχνολογία πρόκειται να χρησιμοποιηθεί σύντομα και σε μεγαλύτερη κλίμακα – για παράδειγμα σε κτήρια κατοικιών, επιχειρήσεις ή στο γενικό δίκτυο ηλεκτροδότησης.

 

Τι μπόνους θα πάρουν φέτος οι εργαζόμενοι της Volkswagen;

Οδεύει για την κορυφή στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα το VW Group

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης