Παρότι έχασε τα πρωτεία όσον αφορά στις παγκόσμιες πωλήσεις, η ιαπωνική φίρμα διατήρησε για ενδέκατη συνεχή χρονιά τον τίτλο της πιο πολύτιμης αυτοκινητοβιομηχανίας στον κόσμο.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Σύμφωνα με τον έγκριτο οργανισμό «BrandZ», το σήμα της Toyota παραμένει το πιο ισχυρό, με τη συνολική αξία της μάρκας να αγγίζει τα 30 δις δολάρια. Στη δεύτερη θέση βρίσκεται η Mercedes με αξία $25.68 δις, ενώ ελάχιστα πιο πίσω είναι η BMW με $25.62 δις.

H Ford κατέχει την τέταρτη θέση, με τις Honda και Nissan να ακολουθούν στη λίστα του «Top 100 Most Valuable Global Brands». Εντύπωση κάνει η έβδομη θέση της Audi, όπως και η άνοδος κατά 60% του εμπορικού σήματος της Tesla. Όσο για τη VW, κατάφερε να βρεθεί έπειτα από χρόνια στην πρώτη δεκάδα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Θυμίζουμε πως, στην έρευνα του οργανισμού λαμβάνουν μέρος όλες οι μεγάλες επιχειρήσεις. Νο1 εταιρεία στον κόσμο για το 2018 είναι η Google με την αξία της να εκτιμάται στα 302,1 δις δολαρίων, ενώ στην δεύτερη και τρίτη θέση συναντάμε τις Apple και Amazon με αξία 300,6 και 207,6 δις δολάρια, αντίστοιχα.

Το Top10 των κατασκευαστών

1. Toyota: $29.99 δις (+5%)
2. Mercedes: $25.68 δις (+9%)
3. BMW: $25.62 δις (+4%)
4. Ford: $12.74 δις (-2%)
5. Honda: $12.70 δις (+4%)
6. Nissan: $11.43 δις (+1%)
7. Audi: $9.63 δις (+3%)
8. Tesla $9.42 δις (+60%)
9. Maruti Suzuki: $6.38 –
10. Volkswagen: $5.99 –

Δείτε εδώ τη λίστα αναλυτικά


Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης