Επιμέλεια:Αλέξης Σφαέλος

Η Porsche μετά από 30 χρόνια δίνει την ευκαιρία στον Hans-Joachim Stuck να ξανασυναντήσει το αυτοκίνητο με το οποίο αγωνιζόταν. Επισκευάζοντας το αυτοκίνητο η Porsche κατάφερε να το φέρει στην αρχική του μορφή, ακριβώς έτσι όπως ήταν το 1987.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Όταν είδε την παλιά του «αγάπη» ,την ανασκευασμένη 962 C δάκρυσε. Αλλά αμέσως ξεκίνησε  ένα «ταξίδι» στο παρελθόν θυμίζοντας στον εαυτό του όλες τις αξέχαστες εμπειρίες που έχει ζήσει πίσω από το τιμόνι, νιώθει τόσο οικεία  που αναφέρει ότι «νιώθει σαν να γύρισε σπίτι».

Ο Achim Stejskal, επικεφαλής κληρονομιάς στο μουσείο της Porsche, δήλωσε για αυτήν τη συνάντηση.
«Κανονίζοντάς αυτήν επανένωση μετά από τρείς δεκαετίες δεν ενθουσιάσαμε μόνο τον  Hans-Joachim Stuck αλλά κάναμε μια αναδρομή στο  παρελθόν, τονίζοντας την τεράστια ιστορία της Porsche και συγκεκριμένα στην ιστορία του Motorsport και τον σημαντικό ρόλο που έπαιξε η 962 C σε αυτό».

Στη διάρκεια των εναρκτήριων αγώνων , Group C ,δοκίμασε σε αγώνες ταχύτητας το καινούριο – τότε- σύστημα διπλού συμπλέκτη της Porsche (Porsche dual clutch transmission (PDK).
 Έχουν περάσει 30 χρόνια από τότε που ο τώρα 70χρονος Hans-Joachim Stuck είχε νικήσει το ADAC Würth Supercup, ένα απαιτητικό  και δύσκολο πρωτάθλημα. Η εμφάνιση του αυτοκινήτου άλλαξε σε κόκκινο και κίτρινο χρώμα στο δεύτερο αγώνα (Norisring 200 miles ), καθώς ο επίσημος χορηγός της Porsche έγινε η Shell, με τον Stuck  να προσπαθεί σκληρά για να κρατήσει τον τίτλο του πρωταθλητή.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η συγκεκριμένη 962 C ξεκινάει την επόμενη της ζωή, μετά τους αγώνες ως δοκιμαστικό αμάξι της Porsche στο τμήμα αεροδυναμικής στο Weissach και στη συνέχεια ως όχημα αναφοράς για την συλλογή της Porsche.

Για την ανακατασκευή συνεργάστηκαν ο μηχανικός Armin Burger και σχεδιαστής Traugott Brech. Η ομάδα του Βurger  αναγκάστηκε να κατασκευάσει ανταλλακτικά από την αρχή καθώς δεν υπήρχαν πλέον μετά από τόσα χρόνια. Σημειώνουν όμως ότι η συνεργασία με τα αλλά τμήματα της Porsche ήταν άψογη, όπως και η συνεργασία με τον Stuck  ο οποίος βρισκόταν εκεί από την πρώτη στιγμή βοηθώντας έτσι όλη την διαδικασία.

Οι ειδικοί ανακατασκεύασαν όλο το αυτοκίνητο, άλλαξαν την διάταξη των  ψυγείων και έκαναν πολλές επιπλέον προσαρμογές, ενώ η ομάδα του Powell  κατάφερε να ξαναφέρει σχεδιαστικά την 962 C με το συνδυασμό του κόκκινου και του κίτρινου χρώματος στην αρχική της μορφή .Έχοντας μέσα από αυτήν την συνεργασία εκπληκτικά αποτελέσματα έγινε η παρουσίαση της πλέον «καινούριας» 962 C  στο Weissach Development Center.

«Είμαι μεγάλος θαυμαστής του PDK και περήφανος που μπόρεσα να το δοκιμάσω από την αρχή» τονίζει στους δημοσιογράφους ο Stuck. Ανυπομονεί  να ξαναδοκιμάσει την 962 C και εξηγεί πόσο σημαντικό είναι να έχεις την ικανότητα να κρατάς το τιμόνι ενώ ταυτόχρονα αλλάζεις ταχύτητες με τέρμα το γκάζι, δυνατότητα που τότε μόνο το σύστημα PDK προσέφερε. Για αυτό και πλέον χρησιμοποιείται σε όλα τα αυτοκίνητα της Porsche.

Η ανακατασκευασμένη 962 C έκανε την πρώτη της παρουσία πριν από λίγες εβδομάδες στο μουσείο της Porsche και θα κάνει πολλές ακόμα, με σημαντικότερη αυτή στην εκδήλωση που θα κάνει η Porsche για τα 40 χρόνια του Group C. 
 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης