Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Το πρώτο SUV στην ιστορία της Ferrari είναι τόσο εντυπωσιακό που η εταιρία σταμάτησε πλέον να δέχεται παραγγελίες καθώς η ζήτηση είναι τεράστια. Πριν ακόμα την δούμε στο δρόμο και τη μελετήσουμε στο φυσικό της περιβάλλον, η γερμανική εταιρία αναβαθμίσεων DMC, την αγρίεψε όσο περισσότερο γίνεται.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το bodykit που σχεδίασε ο οίκος βελτιώσεων παρέχει στο αμάξι αρκετά πιο δυναμική εμφάνιση με νέες ποδιές, δύο αεροτομές (μία στην οροφή και μία στο πορτπαγκάζ), ενισχυμένα φτερά κατά 3 εκ., καπό από ανθρακόνημα αλλά και νέο διαχύτη. Όλα τα στοιχεία αυτά ακολουθούν την σχεδίαση του μοντέλου από το εργοστάσιο ενώ μπορούν να είναι είτε ματ είτε σε high gloss φινίρισμα.

Οι ζάντες είναι 24άρες σφυρήλατες DMC Velocita ενώ το σύστημα εξάτμισης είναι από τιτάνιο και δίνει στον οδηγό την δυνατότητα να επιλέξει τον ήχο του οχήματος.

Η Ferrari Purosangue έρχεται να τα βάλει με τα υπόλοιπα SUV μεγαθήρια της αγοράς, όπως Aston Martin DBX, Lamborghini Urus Performante, Bentley Bentagya, έχοντας ως μεγάλο όπλο, τον V12 κινητήρα της. Ένα θηριώδες μοτέρ 6.5 λτ. το οποίο αποδίδει 725 ίππους και 716 Nm ροπής, την ώρα που μπορεί να πετύχει τελική στα 310χλμ./ώρα. Φυσικά συνεργάζεται με αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων το οποίο είναι τοποθετημένο στο πίσω μέρος, χαρίζοντας στο σύνολο κατανομή βάρους 49:51 εμπρός και πίσω.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ενώ τα ανταγωνιστικά μοντέλα όπως η Lamborghini Urus δεν έχουν ανώτατο όριο παραγωγής, στο Maranello έχουν αποφασίσει πως η Purosangue θα είναι πιο αποκλειστικό μοντέλο. Το SUV δεν θα αντιπροσωπεύει περισσότερο από το 20 τοις εκατό της ετήσιας παραγωγής οχημάτων της αυτοκινητοβιομηχανίας. Στους δυόμισι μήνες που πέρασαν από την αποκάλυψη, τα βιβλία παραγγελιών έχουν γεμίσει σε τέτοιο βαθμό ώστε να κρατούν τη Ferrari απασχολημένη για μεγάλο χρονικό διάστημα.  Πλέον η λίστα αναμονής για όσους πρόλαβαν να παραγγείλουν, αγγίζει τα δύο χρόνια.
 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης