ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Του Λουκά Παπαλάμπρου

 

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η γερμανική φίρμα παρουσίασε επίσημα τη νέα γενιά του πιο διάσημου και επιτυχημένου εμπορικά sedan. Την premium μπερλίνα με σήμα το αστέρι, το μοντέλο που έχει γράψει τη δική του ιστορία στην παγκόσμια αυτοκινητιστική σκηνή.

Παρά την τεράστια ζήτηση για SUV και Crossover, η C-Class παραμένει ένα από τα πιο σημαντικά τετράτροχα στην γκάμα της Mercedes. Δεν θα μπορούσε να συμβεί κι αλλιώς αν αναλογιστούμε ότι μόνο η απερχόμενη γενιά πούλησε πάνω από 2,5 εκατομμύρια μονάδες σε κάθε γωνιά τη γης.

Επιτέλους ένα μοντέρνο σχήμα

Αυξημένες διαστάσεις και καλύτερη αεροδυναμική.

Αισθητικά, η καινούρια C-Class ξεχωρίζει για τις δυναμικές γραμμές, τη φρέσκια εμφάνιση και τα πιο σπορ χαρακτηριστικά. Οι Γερμανοί αποφάσισαν να αφήσουν στην άκρη τη συντηρητική φιλοσοφία που ακολουθούσαν στο συγκεκριμένο μοντέλο, με το αποτέλεσμα να τους δικαιώνει απόλυτα. Από το 1982 έχουν πουληθεί 10,5 εκατ. μονάδες.

Οι διαστάσεις είναι ελαφρώς αυξημένες (μήκος 4.751 χλστ., πλάτος 1.860 χλστ., ύψος 1.747 χλστ.), το εμπρός τμήμα πιο τονισμένο και το πίσω θυμίζει περισσότερο την CLA, δίνοντας έναν coupe τόνο στο αμάξωμα.

Το αυτοκίνητο πατάει σε ζάντες 17,18 και 19 ιντσών, φέρει full LED φώτα εμπρός και πίσω, με τα Digital Light να προσφέρονται προαιρετικά. Εκτός από sedan, η C-Class θα είναι διαθέσιμη και ως estate, δηλαδή station.

 

Όλα ψηφιακά

Διπλές οθόνες που λειτουργούν και με φωνητικές εντολές.

Στο εσωτερικό έχουν υιοθετηθεί λύσεις από τη μεγαλύτερη S-Class. Το σύστημα πολυμέσων MBUX Experience με τον ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3 ιντσών και την τεράστια οθόνη τύπου tablet κλέβει την παράσταση.

Τα πάντα έχουν ψηφιοποιηθεί, με οδηγό και επιβάτες να έχουν στη διάθεσή τους πληθώρα εφαρμογών και υπηρεσιών συνδεσιμότητας. Η κεντρική οθόνη ελέγχεται με την αφή ή με φωνητικές εντολές.

Επίσης υπάρχουν αναγνώριση δαχτυλικού αποτυπώματος, σύστημα πλοήγησης επαυξημένης πραγματικότητας, over the air ενημερώσεις, head-up display, ηλεκτρικά καθίσματα και ό,τι άλλο μπορείτε να φανταστείτε.

Η γερμανική μάρκα έχει εξοπλίσει την μπερλίνα της με κάθε λογής τεχνολογία υποβοήθησης, από ημιαυτόνομη οδήγηση έως αυτόματο φρενάρισμα και ενεργή διατήρηση λωρίδας.

Οι χώροι στην καμπίνα είναι μεγαλύτεροι, το πορτμπαγκάζ στη Sedan εκδοχή έχει όγκο 455 λίτρα και στην Estate 490 λτ., οι επιφάνειες καλύπτονται από τα κορυφαία υφάσματα και δέρματα, με το αλουμίνιο, το ξύλο και τις δεκάδες αποχρώσεις του ατμοσφαιρικού φωτισμού να δημιουργούν ένα σαλόνι ισάξιο μιας αυθεντικής Mercedes.

 

1.500 κ.εκ. και 9άρι κιβώτιο

Σε sedan και station αμάξωμα...

Σε πρώτη φάση, το μοντέλο φέρει μόνο τετρακύλινδρους κινητήρες με ήπιο υβριδικό σύστημα EQ Boost. Στη βάση της γκάμας είναι οι εκδόσεις C180 και C200. Αμφότερες τροφοδοτούνται από τον 1.5 turbo απόδοσης 170 και 204 ίππων. Η ροπή είναι στα 250 και 300 Nm αντίστοιχα, με τη C200 να διατίθεται και ως τετρακίνητη 4Matic. Τα προφίλ της οθόνης (Discreet, Sporty, Classic, Navigation, Assistance, Service).

Η C300 με το δίλιτρο μοτέρ των 258 ίππων βρίσκεται στην κορυφή των βενζίνης. Στους diesel έχουμε τις C 220 d (200 ίπποι και 440 Nm ροπής) και C 300 d (265 ίπποι  και 550 Nm). Οι εκδόσεις πετρελαίου ενσωματώνουν επίσης ήπιο υβριδικό σύστημα, με τη μέση κατανάλωση καυσίμου να κυμαίνεται σε πολύ χαμηλά επίπεδα.

Όλα τα μηχανικά σύνολά συνδυάζονται με το αυτόματο κιβώτιο 9G-Tronic.

H plug-in hybrid έκδοση που θα έρθει αργότερα αποδίδει πάνω από 300 ίππους, συνδυάζει έναν κινητήρα εσωτερικής καύσης με ηλεκτρικό μοτέρ και νέας γενιάς μπαταρία 25,4 kWh, με την αυτονομία αποκλειστικά με ηλεκτρική ενέργεια να αγγίζει το εκπληκτικό νούμερο των 100 χιλιομέτρων. Μάλιστα θα μπορεί να φορτιστεί πλήρως σε μόλις 30 λεπτά μέσω φορτιστή ισχύος 55 kW.

Σημαντικά βελτιωμένη είναι και στον δρόμο η C-Class, με την εταιρεία να κάνει λόγο για ένα εκπληκτικά άνετο, αθόρυβο και ασφαλές αυτοκίνητο.

Όσο για την έναρξη του εμπορικού λανσαρίσματος και τις τιμές, θα ανακοινωθούν το επόμενο διάστημα.

 

 

Η Mercedes έφτασε τα 50 εκατομμύρια αυτοκίνητα

Η τιμή της νέας Mercedes EQA στην Ελλάδα

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης