Η λεγόμενη «μυρωδιά του νέου αυτοκινήτου» είναι ένα βασικό χαρακτηριστικό σε κάθε μοντέλο που αγοράζει κανείς. Οι κατασκευαστές γνωρίζουν πως πρόκειται για ένα πολύ σημαντικό στοιχείο κάθε οχήματος και γι΄αυτό έχουν ειδικές ομάδες που αξιολογούν τις οσμές του εσωτερικού.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Στη Nissan, τη θέση κατέχει ο Peter Karl Eastland. Ο επικεφαλής του τμήματος και η ομάδα του, έχουν δώσει ιδιαίτερη προσοχή στη μυρωδιά της καμπίνας του νέου Qashqai. Χάρη στην εξαιρετικά οξεία αίσθηση της όσφρησης που διαθέτουν, διασφαλίζουν πως κάθε υλικό που χρησιμοποιείται είναι τέλειο ως προς την οσμή.

Η διαδικασία της αξιολόγησης συνδυάζει αντικειμενική και υποκειμενική άποψη, με αποκορύφωμα μια αυστηρή διαδικασία που δεν αφήνει τίποτα στην τύχη κατά την αναζήτηση αυτής της μοναδικής «μυρωδιάς του νέου αυτοκινήτου».

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Σε συνεργασία με τις ομάδες μηχανικής και παραγωγής της Nissan, ο Peter και η ομάδα του δοκιμάζουν όλα τα υλικά, όπως αυτό που χρησιμοποιείται για τα νέα τρισδιάστατα καπιτονέ καθίσματα, για να αναπαράγουν τις συνθήκες σε πραγματικό περιβάλλον. Έχοντας υπόψη ότι οι χημικές ιδιότητες των υλικών μπορούν να αλλάξουν με τη  θερμοκρασία, βρίσκουν εναλλακτικές λύσεις για να εξασφαλίσουν την αυθεντική της μυρωδιά του νέου αυτοκινήτου.

 

Θυμίζουμε πως, το νέο Qashqai είναι διαθέσιμο στην Ελλάδα με τιμές από 24.490€, έχοντας τους πιο αποδοτικούς κινητήρες και πλούσιο εξοπλισμό.

 

 

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης