Του Λουκά Παπαλάμπρου

Όταν παρουσιάστηκε στα τέλη του 2019, προκάλεσε αίσθηση με την αεροδυναμική, τις επιδόσεις και την απουσία παρμπρίζ. H εξωτική McLaren Elva, αντί για τζάμι, διέθετε ένα πρωτοποριακό σύστημα ενεργής αεροδυναμικής (Active Air Management System) προκειμένου να προστατεύονται οι επιβάτες από τον αέρα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το hypercar προφανώς και προοριζόταν για πελάτες που ήθελαν να ξεχωρίζουν, αδιαφορώντας για την τιμή. Για τις καιρικές συνθήκες δεν νοιάζονταν ιδιαίτερα, καθώς δεν απέκτησαν την Elva για κάθε μέρα, παρά μόνο για μια βόλτα κάτω από τον ηλιόλουστο ουρανό.

Ωστόσο, σε κάποιες αγορές δεν πληρούσε τις προϋποθέσεις για κυκλοφορία στον δημόσιο δρόμο. Προκειμένου να είναι νόμιμη σε κάθε χώρα και ειδικά στις πολιτείες των ΗΠΑ, η βρετανική φίρμα δημιούργησε μια νέα έκδοση με κλασικό παρμπρίζ και υαλοκαθαριστήρες.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το βάρος σε σχέση με τη «γυμνή» Elva είναι αυξημένο κατά 20 μόλις κιλά. Για την κίνηση φροντίζει ο V8 4.0 λίτρων twin turbo κινητήρας απόδοσης 815 ίππων και 800 Nm ροπής. Τα 0-100 επιτυγχάνονται σε λιγότερα από τα 3 δευτερόλεπτα και τα 0-200 σε μόλις 6,7΄΄.

Η κίνηση μεταφέρεται στους πίσω τροχούς, τα φρένα αποτελούνται από carbon κεραμικούς δίσκους, η ανάρτηση είναι ενεργή και η εξάτμιση σπορ.

Θυμίζουμε ότι η Elva θα παραχθεί συνολικά σε 249 μονάδες και όχι 399, όπως είχε προγραμματιστεί αρχικά, με την τιμή της να ξεπερνά το 1,5 εκατ. ευρώ.

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Δεν έχει παρμπρίζ αλλά «κόβει» τον αέρα!

Τι γίνεται αν πιάσει βροχή;

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης