Πιστό στο ραντεβού του, το «Ward’s Auto» ανακοίνωσε τους 10 καλύτερους κινητήρες, με τα υπερτροφοδοτούμενα μηχανικά σύνολα και τα υβριδικά να κυριαρχούν για μια ακόμα χρονιά.

Αξιοσημείωτο είναι το γεγονός ότι, για πρώτη φορά στην 23χρονη ιστορία του θεσμού δεν περιλαμβάνεται στη λίστα ούτε ένα V8 μοτέρ. Αντίθετα, κερδίζουν όλο και περισσότερο έδαφος οι turbo κινητήρες μικρότερης χωρητικότητας, ακόμα και στην αγορά των ΗΠΑ.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Θυμίζουμε πως, τα βραβεία δίνονται σε σύνολα που διατίθενται ήδη στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού, οι τιμές των μοντέλων δεν υπερβαίνουν τα 60.000 δολάρια και φυσικά πρόκειται για νέα ή ανασχεδιασμένα μοτέρ.

Αναλυτικά οι νικητές με αλφαβητική σειρά

3.0L Turbocharged DOHC I-6 (BMW M240i)
1.5L DOHC 4-cyl./Dual Motor EREV (Chevrolet Volt)
3.6L DOHC V-6/Dual Motor PHEV (Chrysler Pacifica Hybrid)
2.3L Turbocharged DOHC 4-cyl. (Ford Focus RS)
2.0L DOHC 4-cyl./Dual Motor HEV (Honda Accord Hybrid)
1.4L Turbocharged DOHC 4-cyl. (Hyundai Elantra Eco)
3.0L Turbocharged DOHC V-6 (Infiniti Q50)
2.5L Turbocharged DOHC 4-cyl. (Mazda CX-9)
2.0L Turbocharged DOHC 4-cyl. (Mercedes-Benz C300)
2.0L Turbo/Supercharged DOHC 4-cyl. (Volvo V60 Polestar)

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης