Οι εποχές αλλάζουν, η τεχνολογία προχωρά με ταχύτατους ρυθμούς και τα αυτοκίνητα αποτελούν πλέον κάτι περισσότερο από ένα απλό μέσο μεταφοράς.

Οι αυτοκινητοβιομηχανίες προσαρμόζονται στα νέα δεδομένα, δημιουργώντας όχι απλές καμπίνες αλλά ευχάριστους χώρους διαβίωσης.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Στο Ευρωπαϊκό Κέντρο Σχεδιασμού (HDCE), οι σχεδιαστές της Hyundai έχουν ενσωματώσει στη διαδικασία δημιουργίας των εσωτερικών χώρων την εικονική πραγματικότητα.

Χάρη στην τεχνολογία Virtual Seat Buck μπορούν να σχεδιάζουν και να τροποποιούν συνεχώς τα σαλόνια των μελλοντικών οχημάτων, κερδίζοντας τόσο σε χρόνο όσο και σε χρήμα.

Όπως υποστηρίζει ο επικεφαλής σχεδιασμού του Hyundai Design Center Europe, Thomas Bürkle, η εταιρεία εφαρμόζει καινοτόμους μεθόδους, γεγονός που επιταχύνει όλες τις διαδικασίες και επιτρέπει στους σχεδιαστές να ανταποκριθούν καλύτερα στις απαιτήσεις των πελατών, εφαρμόζοντας οποιαδήποτε ιδέα και έμπνευση.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

 

Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

 

 

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης