Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

Η ιστορική αμερικανική αυτοκινητοβιομηχανία γυρνά σελίδα. Εισέρχεται στoν κόσμο της ηλεκτροκίνησης, των μηδενικών εκπομπών ρύπων, της προστασίας του περιβάλλοντος και της βελτίωσης της οδικής ασφάλειας.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

H General Motors εξηλεκτρίζεται και ετοιμάζεται να παρουσιάσει 30 καινούρια ηλεκτρικά μοντέλα μέχρι το 2025, επενδύοντας το ποσό των 27 δις δολαρίων.

Παράλληλα, υιοθετεί νέα ταυτότητα με το λογότυπό της να είναι πιο μοντέρνο, σύγχρονο και δημιουργικό. Σχεδιάστηκε με βάση το ψηφιακό περιβάλλον, έχοντας πιο φρέσκια εμφάνιση.

Αυτή είναι η πέμπτη φορά στην ιστορία της GM που το σήμα αλλάζει. Το σχήμα του παραπέμπει στην πρίζα, διαθέτει ένα πιο ζωντανό γαλάζιο χρώμα με λευκό φόντο, καθώς και μικρότερη γραμματοσειρά. Σύμφωνα με την εταιρεία, συμβολίζει τον καθαρό ουρανό σε ένα μέλλον χωρίς εκπομπές ρύπων και την ενέργεια της πλατφόρμας Ultium.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Πάνω σε αυτή την πλατφόρμα θα βασιστούν όλα τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα του ομίλου. Τα οχήματα θα διακρίνονται για την μεγάλη αυτονομία και καλύπτουν από πλευράς διαστάσεων και κόστους κάθε απαίτηση των καταναλωτών. Αυτή ακριβώς τη φιλοσοφία εκφράζει το σλόγκαν «Everybody In» το οποίο πρωταγωνιστεί στην καμπάνια του αμερικανικού κολοσσού.

Θυμίζουμε πως, στον όμιλο General Motors ανήκουν οι μάρκες Chevrolet, Buick, GMC, Cadillac, Baojun και Wuling.  

 

 

 

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης