Δυναμικό άνοιγμα στην αγορά της Ινδίας κάνει η Fiat, αναπτύσσοντας ακόμα περισσότερο το δίκτυο διανομέων της. Το ιταλικό group σκοπεύει να αυξήσει τους 178 υπάρχοντες διανομείς, δημιουργώντας μια ξεχωριστή εταιρεία που θα αναλάβει την ευθύνη για όλες τις εμπορικές και συναφείς δραστηριότητες παροχής υπηρεσιών από τη σημερινή αρμόδια ομάδα της Tata, που ήταν υπεύθυνη για τη διαχείριση της μάρκας Fiat.

Έως σήμερα η Tata Motors διαχειριζόταν στην Ινδία την διανομή των προϊόντων που φέρουν το εμπορικό σήμα Fiat, μέσω του δικτύου διανομέων Tata-Fiat. 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

 

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης