Του Λουκά Παπαλάμπρου

Το νέο, υπέροχο δημιούργημα του Maranello που πήρε το όνομά του από την ιστορική πόλη της Ιταλίας, ποζάρει με φόντο τα αριστουργήματα του Μικελάντζελο και τα μοναδικά μνημεία της Ρώμης, κάνει τις βόλτες του στους πλακόστρωτους δρόμους της και μαγνητίζει τα βλέμματα όλων στο διάβα του.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η Ferrari δημιούργησε ένα εξαιρετικό video για την προώθηση της Roma, με φόντο την πανέμορφη Ρώμη. Παράλληλα, η εταιρεία έδωσε στη δημοσιότητα ορισμένα ακόμη χαρακτηριστικά του sport coupe μοντέλου 2+2 θέσεων.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

To εξαίσιο grand tourer υιοθετεί διαφορετική φιλοσοφία στο εσωτερικό σε σχέση με τα supercar της γκάμας, δίνοντας έμφαση στην άνεση και την πολυτέλεια. Ο τεράστιος πίνακας οργάνων μπροστά από το τιμόνι προβάλλει πληροφορίες τόσο σε ψηφιακή μορφή όσο και αναλογικά.

Το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας στο κέντρο της κονσόλας ενσωματώνει μία κάθετα τοποθετημένη οθόνη αφής 8,4 ιντσών σε σχήμα tablet, ενώ μπροστά από τον συνοδηγό υπάρχει μία ακόμη οθόνη 8,8 ιντσών.

Ο σχεδιασμός του αμαξώματος συνδυάζει αριστοτεχνικά το ρετρό με το σύγχρονο. Το εμπρός τμήμα είναι άκρως επιθετικό και το πίσω πιο μυώδες, με τους διογκωμένους θόλους των τροχών να κλέβουν την παράσταση.

Τροφοδοτείται από τον V8 3.9 twin turbo κινητήρα απόδοσης 620 ίππων και 760 Nm ροπής. Τα 0-100 επιτυγχάνονται σε 3,4 δευτερόλεπτα, τα 200 έρχονται σε 9,3΄΄ και η βελόνα του κοντέρ σταματά στα 320 χλμ./ώρα.

Ο κινητήρας είναι τοποθετημένος εμπρός και η κίνηση μεταφέρεται πίσω μέσω του αυτόματου κιβωτίου 8 σχέσεων DCT, με τη Ferrari να κάνει λόγο για συγκλονιστική οδική συμπεριφορά.

Πατάει σε ελαστικά διαστάσεων 245/35 ZR20 μπροστά και 285/35 ΖR20 πίσω, τα φρένα αποτελούνται από δίσκους 390 χλστ. και 360 χλστ. αντίστοιχα, ενώ στον εξοπλισμό περιλαμβάνεται το πακέτο «Side Slip Control» με τα συστήματα E-Diff, F1-Trac, SCM-E Frs και Ferrari Dynamic Enhancer.

 

 

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης