Σχεδιαστές, μηχανικοί, δοκιμαστές, ειδικοί στα χρώματα, στις επενδύσεις, εργαζόμενοι στη γραμμή παραγωγής. Όλοι αυτοί ανήκουν σε μια αυτοκινητοβιομηχανία. Αποτελούν σημαντικά γρανάζια για την ανάπτυξη και την κατασκευή ενός μοντέλου. Τίποτα όμως δεν θα ήταν εφικτό χωρίς τη βάση που προσφέρει η διαχείριση της αλυσίδας εφοδιασμού.

Σε αυτό το ιδιαίτερα σημαντικό κομμάτι, που συχνά μένει μακριά από τα φώτα της δημοσιότητας, αφιερώνει το νέο επεισόδιο της σειράς «FCA What’s Behind» η Fiat Chrysler.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η διαχείριση της εφοδιαστικής αλυσίδας μιας αυτοκινητοβιομηχανίας λειτουργεί σαν ένας σύνδεσμος μεταξύ των βιομηχανικών και εμπορικών δραστηριοτήτων της.

Το προσωπικό που ασχολείται με αυτό το κομμάτι μεταφέρει υλικά και εξαρτήματα, ενεργοποιεί και διαχειρίζεται τμήματα της παραγωγής και τελικά διανέμει τα ολοκληρωμένα οχήματα σύμφωνα με τις ανάγκες των πελατών. Αποστολή τους είναι να συγχρονίζουν όλες τις λειτουργίες με ακρίβεια, αποτρέποντας οποιαδήποτε καθυστέρηση ή παύση λειτουργίας.

Στον όμιλο FCA, οι άνθρωποι που διαχειρίζονται την εφοδιαστική αλυσίδα λειτουργούν σε παγκόσμια βάση, καθώς ο οργανισμός διαθέτει περισσότερες από 100 μονάδες παραγωγής σε όλο τον κόσμο. Το όλο σύστημα είναι απόλυτα λειτουργικό, διασφαλίζοντας την ολοκλήρωση των στόχων και φέρνοντας σε ισορροπία τη ζήτηση με την παραγωγική δυνατότητα κάθε εργοστασίου.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Παράλληλα διαχειρίζεται τη ροή των πρώτων υλών και βελτιστοποιεί τις διαδικασίες και τα αποθέματα. Πρόκειται για ένα εξαιρετικά πολύπλοκο σύστημα με χιλιάδες ανθρώπους να εργάζονται για τον ίδιο τελικό στόχο: την πραγματοποίηση της επιθυμίας του πελάτη. Με τη λήψη μιας παραγγελίας, το σύστημα δίνει την έγκριση να ξεκινήσουν οι διαδικασίες που θα οδηγήσουν το αυτοκίνητο στη γραμμή παραγωγής, λαμβάνοντας υπόψη όλες τις σχετικές παραμέτρους.   

Τη μεταφορά των εξαρτημάτων από τους προμηθευτές στις μονάδες όπου θα επεξεργαστούν και θα συναρμολογηθούν οργανώνει η I-Fast Container Logistics, θυγατρική εταιρεία της FCA.

Με την ολοκλήρωση της κατασκευής ενός αυτοκινήτου, το αντίστοιχο τμήμα οργανώνει τη μεταφορά του και την παράδοσή του στον Επίσημο Διανομέα μέσω μιας ακόμα εταιρείας της FCA, της I-Fast Automotive Logistics.

Για τη μεταφορά των αυτοκινήτων από τους αποθηκευτικούς χώρους στους τελικούς προορισμούς αξιοποιούνται φορτηγά που χρησιμοποιούν φυσικό αέριο, ενώ το 60% των συνολικών μεταφορών γίνονται με πλοία ή τρένα, μειώνοντας περαιτέρω το περιβαλλοντολογικό αποτύπωμα της όλης διαδικασίας.

 

Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

 

 

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης