Ένα πρωτοποριακό σύστημα ελέγχου γκαζιού που χρησιμοποιεί την τεχνητή νοημοσύνη, «μαθαίνοντας» τις κινήσεις του οδηγού και προσαρμόζοντας ανάλογα τον τρόπο λειτουργίας, αναπτύσσει η κορεατική εταιρεία.

Ονομάζεται SCC-ML, δηλαδή Machine Learning – Smart Cruise Control, και θα ενσωματωθεί μελλοντικά στο πακέτο ασφαλείας ADAS (Advanced Driver Assistance System), με το οποίο εφοδιάζονται τα μοντέλα της γκάμας.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Όπως υποστηρίζει η Hyundai, σε αντίθεση με το γνωστό Adaptive Cruise Control (ACC), που ανιχνεύει τα προπορευόμενα οχήματα, επιβραδύνοντας και επιταχύνοντας αυτόματα το αυτοκίνητο στην προεπιλεγμένη ταχύτητα, το SCC-ML μπορεί να υιοθετήσει έως και 10.000 διαφορετικά μοτίβα οδήγησης, παρακολουθώντας και επαναλαμβάνοντας τις κινήσεις του οδηγού με απόλυτα ρεαλιστικό τρόπο.

Χάρη σε μία σειρά προηγμένων αισθητήρων, ραντάρ και καμερών, το σύστημα σκανάρει τον δρόμο, συλλέγει όλα τα δεδομένα, τα αναλύει και καθορίζει διάφορα μοτίβα οδήγησης μέσω της Τεχνητής Νοημοσύνης (ΑΙ).

Ανάλογα με τις συνθήκες κυκλοφορίας, την ταχύτητα κίνησης και τις συνήθειες του οδηγού, το σύστημα θα αλλάζει μοτίβο, διατηρώντας διαφορετική απόσταση, επιβραδύνοντας και επιταχύνοντας με βάση τις συνήθειες του κατόχου. Φυσικά, όλα γίνονται με απόλυτη ασφάλεια.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Σε συνδυασμό με το Highway Driving Assist θα λειτουργεί ουσιαστικά ως ένα σύστημα αυτόνομης οδήγησης.

Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

 

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης