Την περασμένη Κυριακή (2/2) διεξήχθη στις ΗΠΑ ο μεγάλος τελικός του αμερικανικού ποδοσφαίρου NFL. Ένας αγώνας που συγκεντρώνει τα φώτα της δημοσιότητας παγκοσμίως, με απίστευτη ακροαματικότητα και πανάκριβες διαφημίσεις.

Το Super Bowl όπως είναι ευρέως γνωστό, είναι το ακριβότερο τηλεοπτικό προϊόν στον κόσμο. Ένα σποτ 30 δευτερολέπτων κοστίζει σχεδόν 4 εκατομμύρια δολάρια, αλλά παρόλα αυτά όλες οι εταιρείες θέλουν να διαφημιστούν σε αυτό τον αγώνα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Οι παραγωγές που δημιουργούν οι αυτοκινητοβιομηχανίες είναι εντυπωσιακές, όπως αυτή της Maserati για παράδειγμα. Στο σποτ, το οποίο έχει τίτλο «Strike», πρωταγωνιστεί η νεαρή Quvenzhane Wallis και το τετράτροχο μοντέλο Ghibli. Την σκηνοθεσία έκανε ο David Gordon Green, την παραγωγή η εταιρεία Wieden & Kennedy και κόστισε πάνω από 11 εκατ. δολάρια (χωρίς το ποσό που δόθηκε για τη διαφήμιση). 


Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης