Ένα αυτοκίνητο, μία ιστορία αγάπης μεταξύ δύο κοριτσιών και η κατάλληλη μουσική υπόκρουση. Η γαλλική φίρμα δημιούργησε το διαφημιστικό σποτ της χρονιάς, κερδίζοντας όλες τις εντυπώσεις.

Κάποιοι τη χαρακτήρισαν ως την καλύτερη διαφήμιση στην ιστορία της παγκόσμιας αυτοκίνησης. Άλλοι την εξύμνησαν για τη ρεαλιστική περιγραφή του love story, η κοινότητα της LGBT την υποδέχθηκε με ενθουσιασμό και οι πιο συντηρητικοί έκαναν αυτό που κάνουν συνήθως, την επέκριναν.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Όπως και να έχει, η Renault κέρδισε αυτό που ήθελε. Το διαφημιστικό της σποτ για τα 30 χρόνια του Clio έχει κάνει θραύση στο διαδίκτυο και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Πρωταγωνιστούν δύο κορίτσια, μία Βρετανίδα και μία Γαλλίδα. Δύο κοπέλες που γνωρίστηκαν σε ένα πρόγραμμα ανταλλαγής και η φιλία τους μετατράπηκε με το πέρας των ετών σε έναν μεγάλο έρωτα. 

Δείτε το εκπληκτικό video της Renault:

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

 

Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπτρος

 

 

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης