Με την παγκόσμια πρεμιέρα του κορυφαίου μεγάλου coupe να πλησιάζει, η βαυαρική φίρμα έδωσε στη δημοσιότητα μία σειρά φωτογραφιών από τις δοκιμές εξέλιξης του αυτοκινήτου, αποκαλύπτοντας παράλληλα δύο σημαντικά τεχνικά χαρακτηριστικά.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η νέα Μ8 χαρακτηρίζεται ως το καλύτερο και το πιο προηγμένο τεχνολογικά όχημα που έχει αναπτύξει το τμήμα M Division της BMW. Πρόκειται για ένα αριστουργηματικό τετράτροχο, ικανό να σαγηνέψει και τους πιο έμπειρους οδηγούς και να χαρίσει μοναδικές στιγμές απόλαυσης.

Κάτω από το μυώδες καπό του καμουφλαρισμένου αμαξώματος βρίσκεται ο V8 4.0 bi-turbo κινητήρας. Το μοτέρ αποδίδει περισσότερους από 600 ίππους και συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων και σύστημα τετρακίνησης Μ xDrive. Οι επιδόσεις είναι εκπληκτικές, με τα πρώτα 100 χλμ./ώρα από στάση να επιτυγχάνονται σε λιγότερα από 3,5 δευτερόλεπτα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το πανίσχυρο coupe πατά σε ζάντες ελαφρού κράματος 19 ή 20 ιντσών, διαθέτει μεγαλύτερα φρένα και μετατρόχια, αναβαθμισμένο πλαίσιο και Μ ενεργό διαφορικό.

Στο αμάξωμα έχει γίνει εκτενής χρήση αλουμινίου, μαγνησίου και ανθρακονημάτων, προς όφελος του βάρους. Στο εσωτερικό, καθίσματα, τιμόνι και λοιπά αξεσουάρ προέρχονται από το τμήμα M Sport. Επίσης, για όποιον επιζητεί κάτι πιο ιδιαίτερο και ισχυρό, το αυτοκίνητο θα προσφέρεται και ως Competition Package.

Αυτό που κάνει τη διαφορά ωστόσο, είναι η πρωτοποριακή λειτουργία Μ Mode. Πιέζοντας τον αντίστοιχο διακόπτη, ο οδηγός έχει τη δυνατότητα επιλογής μεταξύ τριών προγραμμάτων (Road, Sport και Track). Στο τελευταίο απενεργοποιούνται τα συστήματα υποβοήθησης και άνεσης, μεταξύ των οποίων και το ηχοσύστημα, προκειμένου ο οδηγός να συγκεντρωθεί απόλυτα.

Επίσης, η M8 έχει εξελίξει μία μοναδική τεχνολογίας πέδησης. Ανάλογα το πρόγραμμα (Comfort και Sport), αλλάζει η πίεση στο πεντάλ του φρένου, ενισχύεται η απόδοση και παραμετροποιούνται όλες οι λειτουργίες, εξασφαλίζοντας ταχύτερες και ακριβέστερες παρεμβάσεις.

Σύμφωνα με τη BMW το νέο σύστημα φρένων είναι εξαιρετικά αποδοτικό τόσο στο στεγνό όσο και στο βρεγμένο οδόστρωμα, προσαρμόζεται με αξιοθαύμαστη ακρίβεια στις απαιτήσεις του οδηγού και επιβραδύνει αποτελεσματικά το όχημα.

Μάλιστα, θα προσφέρεται τόσο με τους συμβατικούς δίσκους της M όσο και με τους προαιρετικούς carbon κεραμικούς.

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης