Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

Οι μηχανικοί της γερμανικής φίρμας ξεκίνησαν εκ νέου τις δοκιμές εξέλιξης του αμιγώς ηλεκτροκίνητου τετράθυρου coupe, του μοντέλου που θα τοποθετηθεί απέναντι από την Porsche Taycan.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Πρόσφατα, δύο μονάδες του E-Tron GT εθεάθησαν πλήρως καμουφλαρισμένες κατά τη διάρκεια των τεστ έξω από τις εγκαταστάσεις της Porsche. Σύμφωνα με όσα διαρρέουν από το στρατόπεδο της Audi, το μοντέλο θα κάνει παγκόσμια πρεμιέρα το φθινόπωρο, με το λανσάρισμα στην αγορά να προγραμματίζεται για το πρώτο τρίμηνο του 2021.

Παρ΄ ότι δεν μπορούν να βγουν συμπεράσματα σχετικά με την εμφάνισή του, βλέπουμε από τη σιλουέτα ότι διατηρεί τη φιλοσοφία του πρωτότυπου, έχοντας δυναμική και σπορτίβ αισθητική.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το όχημα βασίζεται στην ίδια πλατφόρμα με την Taycan και λογικά φέρει το ίδιο ηλεκτρικό σύνολο με το concept, δηλαδή δύο ηλεκτροκινητήρες συνολικής ισχύος 590 ίππων, που λαμβάνουν ενέργεια από μπαταρία χωρητικότητας 90 kWh. Η αυτονομία ξεπερνά τα 400 χιλιόμετρα σε πραγματικές συνθήκες και, χάρη στο σύστημα φόρτισης των 800 V, η μπαταρία μπορεί να γεμίσει σε ποσοστό 80% σε μόλις 20 λεπτά.

Όσο για τις επιδόσεις, είναι αντίστοιχες ενός supercar, με τα 0-100 να έρχονται σε 3,5 δευτερόλεπτα, τα 0-200 σε 12΄΄ και την τελική ταχύτητα να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 240 χλμ./ώρα.

Όσον αφορά στα υπόλοιπα χαρακτηριστικά, το μήκος του αμαξώματος του E-Tron GT Concept αγγίζει τα 4,96 μέτρα, το πλάτος το 1,96μ. και το ύψος το 1,38μ.

Το σώμα είναι κατασκευασμένο από αλουμίνιο και ατσάλι υψηλής αντοχής, ενώ η οροφή από ανθρακονήματα. Πατάει σε ζάντες 22 ιντσών με ελαστικά διαστάσεων 285/30 και τα φρένα αποτελούνται από carbon κεραμικούς δίσκους.

Η διάταξη των θέσεων στην καμπίνα είναι 2+2, με τις επιφάνειες να καλύπτονται στο μεγαλύτερο ποσοστό από ανακυκλώσιμα υλικά και συνθετικό δέρμα. Το πορτμπαγκάζ έχει χωρητικότητα 450 λίτρων, ενώ κάτω από το εμπρός καπό υπάρχει επιπλέον αποθηκευτικός χώρος 100 λτ.

 

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης