Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Η τέταρτη γενιά του επιβλητικού Nissan X-Trail παρουσιάστηκε και επίσημα επί Ευρωπαϊκού εδάφους. Πιο μοντέρνο από ποτέ, γεμάτο τεχνολογίες αλλά και με εξηλεκτρισμένα κινητήρια σύνολα, έρχεται να διεκδικήσει το μερίδιο του από την hot κατηγορία των SUV.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Έχοντας πάνω από 7 εκατομμύρια πωλήσεις στο ενεργητικό του, το νέο X-Trail ανοίγει το επόμενο “κεφάλαιο” στην γκάμα των εξηλεκτρισμένων μοντέλων της εταιρίας. Έχοντας διατηρήσει στοιχεία και από τις τρεις προηγούμενες γενιάς, έρχεται με ιδιαίτερα μυώδη σχεδιασμό, την χαρακτηριστική του πολυχρηστικότητα αλλά και ικανότερο σύστημα τετρακίνησης.

Εμφανισιακά το μοντέλο ξεχωρίζει τόσο με τις μεγάλες διαστάσεις του, όσο και με τις περιπετειώδεις σχεδιαστικές λεπτομέρειες του. Με την V-Motion γρίλια να παραμένει το εμπρός σήμα κατατεθέν, στο πλάι οι μυώδεις θόλοι και οι πίσω κολώνες, συνθέτουν μία δυναμική εικόνα που δεν συναντάμε συχνά σε αυτή τη κατηγορία. Παραμένει κομψό, μα δείχνει πιο επιθετικό από ποτέ, έχοντας και αρκετές επιλογές customization με 10 χρώματα και πέντε πιθανούς συνδυασμούς διχρωμίας.

Στο εσωτερικό υπάρχει τεράστια αναβάθμιση τόσο σε θέματα τεχνολογίας όσο και εργονομίας.  Το μοντέλο εξοπλίζεται με μία μεγάλη οθόνη αφής 12.3 ιντσών στο κέντρο του ταμπλό ενώ ίδιου μεγέθους είναι και ο πίνακας οργάνων. Highlight όμως είναι το εξελιγμένο widescreen Heads-Up Display 10,8 ιντσών που παρέχει με μοναδικό τρόπο πληροφορίες στον οδηγό. Παράλληλα, και αυτή η γενιά του μοντέλου θα προσφέρεται με δύο αλλά και με τρεις σειρές καθισμάτων, ενώ ο χώρος αποσκευών στην 5θέσια διάταξη είναι στα 585 λτ.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Εφοδιασμένο με το εξελιγμένο σύστημα μετάδοσης κίνησης e-POWER

Το νέο X-Trail θα είναι το δεύτερο μοντέλο στην Ευρωπαϊκή γκάμα της Nissan που θα εξοπλιστεί με το καινοτόμο σύστημα μετάδοσης κίνησης e-POWER της μάρκας. Η συγκεκριμένη τεχνολογία αποτελείται από μπαταρία υψηλής απόδοσης και σύστημα μετάδοσης κίνησης ενσωματωμένα με βενζινοκινητήρα 1,5 λίτρων μεταβλητής σχέσης συμπίεσης, γεννήτρια ισχύος, μετατροπέα και μπροστινό ηλεκτροκινητήρα 150 kW. Αυτό το μοναδικό σύστημα μετάδοσης κίνησης σημαίνει ότι η ισχύς στους τροχούς προέρχεται μόνο από έναν ηλεκτροκινητήρα, ο οποίος έχει ως αποτέλεσμα την άμεση, γραμμική απόκριση στο γκάζι, με την τελική ισχύ του συστήματος να φτάνει τα 213 άλογα στην τετρακίνητη έκδοση e-4ORCE και 204 στην δικίνητη.

Το μοναδικό στοιχείο του e-POWER είναι ότι ο βενζινοκινητήρας χρησιμοποιείται αποκλειστικά για την παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας, ενώ οι τροχοί κινούνται πλήρως από τον ηλεκτροκινητήρα.

Βέβαια υπάρχει και μία ακόμα επιλογή κινητήρα, με έναν ήπια υβριδικό (12v) 1.500άρη turbo κινητήρα με ισχύ 163 άλογα και 300 Nm ροπής που συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο Xtronic, το οποίο μεταφέρει την κίνηση μόνο στους μπροστινούς τροχούς.

Τέλος, επειδή η Nissan γνωρίζει πως το 70% των μετακινήσεων γίνονται εντός πόλης, εξοπλίζει το νέο X-Trail με την λειτουργία e-pedal, όπου ο οδηγός μπορεί να επιταχύνει και να φρενάρει μόνο με τη χρήση ενός πεντάλ, κάνοντας την οδήγηση εξαιρετικά πιο ξεκούραστη.

Οι τιμές για το νέο X-Trail ξεκινούν από 38.590 ευρώ για την έκδοση με τα 163 άλογα, από 44.990 ευρώ για την e-Power με τα 204 άλογα και από 50.590 ευρώ για την e-4orce με τα 213 άλογα.  

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης