Την τέταρτη γενιά του επιτυχημένου supermini παρουσίασε επίσημα στην Ιαπωνία η Suzuki, ανακοινώνοντας παράλληλα τα βασικά τεχνικά χαρακτηριστικά του μοντέλου.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το καινούργιο Swift θα λανσαριστεί στην τοπική αγορά τον Ιανουάριο, με το ντεμπούτο του στην Ευρώπη να έχει προγραμματιστεί για τον Μάρτιο, στην έκθεση της Γενεύης. Βασίζεται στην πλατφόρμα Heartect, έχοντας πιο μοντέρνα και νεανική εμφάνιση, παρότι διατηρεί τη βασική σχεδιαστική φιλοσοφία του απερχόμενου.

Τα μεγάλα φωτιστικά σώματα, η σχεδίαση της μάσκας, οι κρυφές χειρολαβές στις πίσω πόρτες, η κεκλιμένη οροφή, τα επιπλέον αεροδυναμικά βοηθήματα και η διακριτική πτέρυγα αναδεικνύουν τον σπορ χαρακτήρα του αυτοκινήτου. Το μήκος του αγγίζει τα 3,8 μέτρα και το βάρος είναι μόλις 850 κιλά, γεγονός που ευνοεί τη συμπεριφορά του οχήματος στον δρόμο, τις επιδόσεις και την κατανάλωση καυσίμου.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Στο εσωτερικό ξεχωρίζει η μεγάλη οθόνη αφής του συστήματος πολυμέσων στην κεντρική κονσόλα με υψηλές δυνατότητες συνδεσιμότητας και υποστήριξη Apple Carplay και Android Auto, το flat bottom τιμόνι και τα όργανα με τις κόκκινες λεπτομέρειες. Τα υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί στην καμπίνα είναι ανώτερης ποιότητας, όπως και οι επενδύσεις σε καθίσματα και πλαϊνά θυρών.

Η ιαπωνική φίρμα υπόσχεται πολλές τεχνολογικές λύσεις και συστήματα που κάνουν πιο ασφαλή και άνετη τη ζωή οδηγού και επιβατών, όπως το ενεργό cruise control, την αυτόματη μεγάλη σκάλα φώτων, το σύστημα αυτόματου φρεναρίσματος (Dual Sensor Brake Support), το σύστημα ειδοποίησης αλλαγής λωρίδας και πολλά ακόμα. Επίσης, υποστήριξε ότι οι διαθέσιμοι χώροι έχουν αυξηθεί, όπως και η χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ.

Για πρώτη φορά στην ιστορία, το Swift θα προσφέρεται με το υβριδικό σύνολο SHVS της Suzuki, εμφανίζοντας μέση κατανάλωση καυσίμου στα 3,65 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα. Στη βάση της γκάμας είναι ο ατμοσφαιρικός 1.2 Dualjet με τους 91 ίππους και τα 118 Nm ροπής, ενώ το μεγαλύτερο ενδιαφέρον έχει ο τρικύλινδρος BoosterJet των 998 κ.εκ. απόδοσης 102 ίππων και 150 Nm ροπής, ο οποίος συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο έξι σχέσεων.

Δείτε εδώ όλη την γκάμα της Suzuki

Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης