Η μεγαλύτερη γερμανική λέσχη αυτοκινήτου ADAC, υποστηρίζει ότι οι επταθέσιες εκδόσεις των καινούργιων SUV και MPV, είναι επικίνδυνες για τους επιβάτες της τρίτης σειράς καθισμάτων.

Ο οργανισμός έκανε μια οπίσθια δοκιμή πρόσκρουσης με ταχύτητα 60 χλμ/ώρα για να αποδείξει τους κινδύνους που εγκυμονούν. Στο crash test χρησιμοποιήθηκε το Fiat 500 Living. Σύμφωνα με τα στοιχεία που συγκεντρώθηκαν, σε περίπτωση σύγκρουσης, οι δύο πίσω επιβάτες μπορεί να τραυματιστούν σοβαρά στον αυχένα, ιδίως αν η απόσταση της πόρτας του πορτμπαγκάζ από την πλάτη των καθισμάτων της τελευταίας σειράς είναι πολύ μικρή.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Αν η απόσταση είναι μεγαλύτερη ο κίνδυνος μειώνεται σημαντικά, καθώς η ενέργεια της πρόσκρουσης προλαβαίνει να απορροφηθεί. Η ADAC συστήνει η τρίτη σειρά καθισμάτων να χρησιμοποιείται μόνο όταν είναι απολύτως απαραίτητο. Η Ένωση Κατασκευαστών δεν έχει πάρει επίσημη θέση ακόμα, κάτι που αναμένεται να συμβεί σύντομα.


Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης