Επιμέλεια: Στέφανος Παπαδόπουλος

Η Nissan μπορεί να είναι ιαπωνική εταιρεία και οι βασικές της εγκαταστάσεις να βρίσκονται στη χώρα προέλευσής της, ωστόσο ένα από τα κυριότερα παραρτήματά της, εδρεύει στη Ρωσία από το 2011. Φέτος, συμπληρώνονται δέκα χρόνια από την ίδρυση του τμήματος έρευνας και ανάπτυξης εκτός των συνόρων και αυτό είναι κάτι που χαροποιεί ιδιαίτερα όλους.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η αποστολή του «Nissan Technical Centre Europe Russia-NTCE-R» (NTCE-R), είναι να αναπτύξει οχήματα για τη Ρωσία, σύμφωνα με την τοπική νομοθεσία και τις απαιτήσεις των πελατών της χώρας. Για παράδειγμα, η ομάδα του NTCE-R ήταν εκείνη που εξέλιξε τα Nissan X-Trail και Qashqai το 2019 ειδικά για τη ρωσική αγορά, σύμφωνα με τις ανάγκες των τοπικών αγοραστών. Επόμενο project είναι η  προσαρμογή του νέου Nissan Pathfinder για τους ρωσικούς δρόμους.

Οι μηχανικοί που εργάζονται στο NTCE-R, έχουν στόχο να καλύψουν τις προσδοκίες των πελατών, εξελίσσοντας οχήματα που ανταποκρίνονται πραγματικά στις τοπικές ανάγκεςΜέσα στην τελευταία δεκαετία, το τμήμα R&D της Nissan έχει επεκτείνει σημαντικά την τεχνογνωσία του και σήμερα απασχολεί περισσότερους από 100 μηχανικούς, σε σύγκριση με τους εννέα όταν ξεκίνησε (2011). Με 10πλάσια αύξηση του εργατικού δυναμικού του, το NTCE-R έχει αναμιχθεί στην υποστήριξη του λανσαρίσματος μοντέλων στη Ρωσία, στην ανάληψη της ευθύνης για την ανάπτυξη νέων εκδόσεων υφιστάμενων μοντέλων, καθώς και στην πλήρη ανάπτυξη νέων οχημάτων Nissan.

Οι υπερσύγχρονες εγκαταστάσεις δοκιμών του NTCE-R, διαθέτουν μεταξύ άλλων και έναν πολυλειτουργικό ρομποτικό «πάγκο» εργασίαςΣχετικά με το NTCE-R

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το NTCE-R διαθέτει υπερσύγχρονες εγκαταστάσεις δοκιμών, όπως έναν πολυλειτουργικό ρομποτικό «πάγκο» εργασίας, καθώς και έναν κλιματικό θάλαμο. Τα ρομπότ που εγκαθίστανται στο NTCE-R, ελέγχουν τη λειτουργικότητα όλων των μηχανικών μερών στα οχήματα της Nissan. Αυτό επιτυγχάνεται ανοιγοκλείνοντας πόρτες, καπό και πορτμπαγκάζ δεκάδες χιλιάδες φορές στη φάση δοκιμών ενός μοντέλου

Στον δε κλιματικό θάλαμο, με όγκο 96τ.μ., τα οχήματα ελέγχονται για θερμικές στρεβλώσεις και λειτουργικές επιδόσεις. Είναι σημαντικό για τους μηχανικούς να ελέγχουν ότι όλα τα μηχανικά μέρη λειτουργούν σωστά, σε όλες τις καιρικές συνθήκες, από τον ψυχρό βορρά έως τον καυτό νότο. 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Η Nissan αλλάζει τον τρόπο παραγωγής της, στοχεύοντας στην επίτευξη ουδετερότητας άνθρακα

Η τεχνολογία e-Power μέσα από το Nissan Sylphy

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης