Ακολουθώντας το παράδειγμα του 3008, η γαλλική φίρμα άλλαξε τελείως τα χαρακτηριστικά και τον προσανατολισμό του 5008, δημιουργώντας ένα σύγχρονο SUV με high tech τεχνολογίες.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η δεύτερη γενιά του 5008 δεν θυμίζει σε τίποτα τον προκάτοχό του, καθώς η Peugeot το μεταμόρφωσε από πολυμορφικό (MPV) σε όχημα ελευθέρου χρόνου (crossover/SUV). Τοποθετείται πάνω από το 3008, υιοθετώντας την ίδια σχεδιαστική φιλοσοφία, με το μήκος του αμαξώματος να φθάνει τα 4,64 μέτρα, το πλάτος τα 2,23μ., το ύψος το 1,64μ. και το μεταξόνιο τα 2,84 μέτρα.

Παρά τον όγκο του, το αυτοκίνητο έχει ιδιαίτερα μοντέρνα και νεανική εικόνα. Στο εσωτερικό, τη διαφορά κάνει το νέας γενιάς i-Cockpit με τις δύο μεγάλες οθόνες αφής υψηλής ευκρίνειας, τις απεριόριστες δυνατότητες συνδεσιμότητας και τα προηγμένα συστήματα υποβοήθησης του οδηγού. Από τον εξοπλισμό δεν θα μπορούσε να λείπει το ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχου Advanced Grip Control με τα πέντε προγράμματα λειτουργίας (Normal, Snow, Mud, Sand, ESP OFF).

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Μπορεί να φιλοξενήσει έως επτά επιβάτες χάρη στις τρεις σειρές καθισμάτων (2+3+2), με τη δεύτερη σειρά να αποτελείται από τρία συρόμενα και ανεξάρτητα καθίσματα και την τρίτη από δύο μικρότερα, βάρους 11 κιλών το καθένα, τα οποία μπορούν να αφαιρεθούν για έξτρα χώρο στο πορτμπαγκάζ. Αφού μιλάμε για ευρυχωρία, να αναφέρουμε πως στην πενταθέσια διάταξη η χωρητικότητα αγγίζει τo εντυπωσιακό νούμερο των 1.065 λίτρων, ενώ με την αναδίπλωση όλων των καθισμάτων φθάνει τα 1.940 λίτρα. Επίσης, αν ρίξεις την πλάτη του συνοδηγού, το μήκος φόρτωσης φτάνει έως και τα 3,2 μέτρα, εκτοξεύοντας τα επίπεδα μεταφορικής δυνατότητας του μοντέλου.

Σε ό,τι αφορά στα μηχανικά μέρη δεν υπάρχουν εκπλήξεις. Στη βάση της γκάμας είναι ο 1.2 Turbo βενζίνης των 130 ίππων, με τον 1.6 THP απόδοσης 165 ίππων να ακολουθεί. Στους diesel συναντάμε τον 1.6 BlueHDi είτε με 100 ίππους και μηχανικό κιβώτιο πέντε σχέσεων είτε με 120 ίππους και εξάρι μηχανικό ή αυτόματο κιβώτιο. Για όσους θέλουν περισσότερη δύναμη, υπάρχει και ο 2.0 BlueHDi με 150 και 180 ίππους.

Προς το παρόν, το 5008 θα προσφέρεται μόνο σε προσθιοκίνητες εκδόσεις. Η επίσημη πρεμιέρα θα γίνει στην έκθεση του Παρισιού, τον Οκτώβριο, με το λανσάρισμα στην αγορά να έχει προγραμματιστεί για την άνοιξη του 2017. Αργότερα θα δούμε και μια υβριδική έκδοση.


Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης