Η βαυαρική μάρκα παρουσίασε με κάθε επισημότητα τη νέα Σειρά 7, ένα από τα πιο ολοκληρωμένα και εντυπωσιακά αυτοκίνητα κατηγορίας limo, με συστήματα που συναντώνται για πρώτη φορά σε μοντέλο παραγωγής.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ξεκινώντας από τα βασικά, να πούμε πως το πλαίσιο της 7 Series είναι κατασκευασμένο από ανθρακονήματα, αλουμίνιο και χάλυβα, γεγονός που βελτιώνει την ακαμψία του οχήματος, μειώνει το βάρος κατά 130 κιλά σε σχέση με τον προκάτοχό της και συγχρόνως ευνοεί την οδική συμπεριφορά και την απόδοση.

Το εσωτερικό είναι πέραν κάθε κριτικής, προσφέροντας εξαιρετικά επίπεδα άνεσης και πολυτέλειας. Όλα τα υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί είναι κορυφαίας ποιότητας, ωστόσο τη διαφορά κάνουν οι τεχνολογικές καινοτομίες. Διαθέτει πανοραμική οροφή Sky Lounge με LED φωτισμό, το μεγαλύτερο head-up display της αγοράς, οθόνη αφής με τρισδιάτατο σένσορα αναγνώρισης κινήσεων των χεριών και προαιρετικό σύστημα πληροφόρησης για τον συνοδηγό, εντελώς ανεξάρτητο από αυτό του οδηγού.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Επίσης, μετά το i8 η BMW εφοδίασε και την 7άρα με το Display Key, δίνοντας τη δυνατότητα στον οδηγό να ελέγχει τις λειτουργίες του αυτοκινήτου μέσω της ενσωματωμένης οθόνης στο κλειδί. Από αυτό, μπορεί να παρκάρει και να ξεπαρκάρει το όχημα χωρίς καν να βρίσκεται πίσω από το τιμόνι.

Τα φωτιστικά σώματα είναι τεχνολογίας LaserLight, σκανάροντας τον δρόμο και προσφέροντας τον τέλειο φωτισμό, έχοντας εμβέλεια 600 μέτρων στη μεγάλη σκάλα. Σε ταχύτητες έως 210 χλμ./ώρα, μπορεί να κινηθεί χωρίς την παρέμβαση του οδηγού χάρη στο σύστημα ημι-αυτόνομης οδήγησης. Η αερανάρτηση με αυτόματα ρυθμιζόμενο ύψος και ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτιστέρ (DDC: Dynamic Damper Control), είναι στο βασικό εξοπλισμό, με το σύστημα ενεργών αντιστρεπτικών με λειτουργία «πρόβλεψης» βάσει δεδομένων Executive Drive Pro να διατίθενται για πρώτη φορά.

Η νέα 7 Series θα λανσαριστεί στις αγορές το φθινόπωρο, έχοντας κάτω από το καπό εξακύλινδρους και οκτακύλινδρους κινητήρες. Στη βάση της γκάμας είναι η 740i/Li με τον 3.0 TwinPower Turbo, απόδοσης 326 ίππων και 450 Nm ροπής, έχοντας μέση κατανάλωση καυσίμου 6,6-7 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα και εκπομπές CO2 στα 154-164 γρ./χλμ.  

Οι εκδόσεις 750i και 750Li φέρουν τον V8 4.4 λίτρων κινητήρα με τους 450 ίππους και 650 Nm ροπής, ενώ η 730d αποδίδει 265 ίππους και 620 Nm ροπής. Οι κορυφαίες 760i και 760 Li εξοπλίζονται με τον V12 6.6 λτ. των 570-600 ίππων, με την υβριδική 740e/Le, να καταναλώνει μόλις 2,1 λίτρα ανά 100 χλμ. και να εκπέμπει 49 γρ./χλμ. CO2.


Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης