Έπειτα από μακρά αναμονή, αποκαλύφθηκε – επιτέλους – το νέο μικρομεσαίο μοντέλο της ιαπωνικής φίρμας, κερδίζοντας τις εντυπώσεις από την πρώτη κιόλας ματιά.

Η νέα γενιά του Mazda3 ξεχωρίζει χάρη στην επιθετική και δυναμική σχεδίαση του αμαξώματος. Οι γραμμές δένουν αρμονικά μεταξύ τους, δημιουργώντας ένα καλαίσθητο σύνολο. Το μήκος του αυτοκινήτου είναι στα 4.465 μέτρα, με το βάρος να έχει περιοριστεί στα 1.190 κιλά, προς όφελος των επιδόσεων και της οδικής συμπεριφοράς.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η ίδια ελκυστική εικόνα ακολουθείται και στο εσωτερικό, με τους Ιάπωνες να έχουν ουσιαστικά υιοθετήσει την ευρωπαϊκή φιλοσοφία. Δηλαδή, πιο ποιοτικά υλικά στην καμπίνα, σύγχρονη σχεδίαση, πρακτικότητα και χώρους. Τη διαφορά κάνουν η οθόνη αφής στην κεντρική κονσόλα και ο πίνακας οργάνων, ο οποίος διαθέτει ψηφιακό ταχύμετρο και αναλογικό στροφόμετρο. Το πορτ-μπαγκάζ έχει χωρητικότητα 350 λίτρων, που με την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων φθάνει τα 1.250 λτ..  

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Στους κινητήρες υπάρχουν τρεις βενζίνης και ένας diesel, όλοι τεχνολογίας «SKYACTIV». Στη βάση είναι ο 1,5 λίτρου, απόδοσης 100 ίππων και 150 Nm ροπής, με τον δίλιτρο των 120 ίππων να ακολουθεί. Ο τελευταίος είναι διαθέσιμος και σε έκδοση «high performance» με σύστημα ανάκτησης ενέργειας, αποδίδοντας 165 ίππους. Όσο για τον πετρελαιοκινητήρα SKYACTIV-D 2,2 λτ., αποδίδει 150 ίππους και 380 Nm ροπής. Όλα τα μοτέρ συνδυάζονται με μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων και προαιρετικά με αυτόματο.

Το νέο Mazda3 εξοπλίζεται και με μια σειρά συστημάτων, όπως το «Active Driving Display», το «High Beam Control», το «Blind Spot Monitoring», το «Lane Departure Warning System», το «Forward Obstruction Warning», το «Smart City Brake Support» και το «Radar Cruise Control».

Σε δύο εκδόσεις αμαξώματος, πεντάθυρο και τετράθυρο sedan

Αν και η ιαπωνική φίρμα δεν ανακοίνωσε πότε θα ξεκινήσει η εμπορική πορεία του μοντέλου στην ευρωπαϊκή αγορά, λογικά θα συμβεί το φθινόπωρο.

Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης