Τη νέα σχεδιαστική ταυτότητα και τη φιλοσοφία της μάρκας, θα αποκαλύψει σύντομα η γερμανική εταιρεία, σε μία προσπάθεια να βελτιώσει το προφίλ της και να τονώσει την εμπορική της πορεία.

Μέχρι το τέλος της χρονιάς, η Opel θα παρουσιάσει ένα εντυπωσιακό πρωτότυπο όχημα, που θα υποδηλώνει την κατεύθυνση προς την οποία κινείται η φίρμα, όπως δήλωσε χαρακτηριστικά ο CEO, Michael Lohscheller.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ένα στοιχείο το οποίο η ομάδα σχεδίασης κλήθηκε να προάγει είναι η απεικόνιση της σύγχρονης γερμανικής ταυτότητας στα μελλοντικά προϊόντα. Σύμφωνα με το αντιπρόεδρο σχεδίασης, Mark Adams, τα επόμενα αυτοκίνητα θα είναι πιο τολμηρά αισθητικά, συναισθηματικά και γεμάτα αυτοπεποίθηση. Θα φέρουν ισχυρές αναλογίες, απλές αλλά ανάγλυφες επιφάνειες και καλά εκτελεσμένες λεπτομέρειες.

Το Brand Concept όπως ονομάζεται το πρωτότυπο, θα παρουσιαστεί μέσα στο 2018 και θα αποτυπώνει όλα τα παραπάνω στοιχεία, ακολουθώντας πιστά το πλάνο «Opel Compass».

Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης