Ο Ανεξάρτητος Ευρωπαϊκός Οργανισμός EuroNCAP, ανακοίνωσε πως από την επόμενη χρονιά θα εντάξει στις δοκιμές πρόσκρουσης τα συστήματα ανίχνευσης πεζών και αυτόματου φρεναρίσματος.

Τα crash test του οργανισμού θα είναι ακόμα πιο δύσκολα από το 2016, υποχρεώνοντας τις αυτοκινητοβιομηχανίες να δώσουν ιδιαίτερη προσοχή στην ανάπτυξη των συστημάτων ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας. Οι νέες δοκιμές, αφορούν το αυτόνομο σύστημα πέδησης «Autonomous Emergency Braking» με δυνατότητα εντοπισμού πεζών.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ο EuroNCAP θα αξιολογεί την ανίχνευση κινδύνου από το σύστημα και την ανταπόκριση του αυτοκινήτου σε πραγματικές συνθήκες, χρησιμοποιώντας ανδρείκελα. Αυτό θα γίνεται με τρεις τρόπους, ώστε να υπάρχει ολοκληρωμένη εικόνα της δυνατότητας του οχήματος. Η πρώτη δοκιμή αφορά ενήλικα που διασχίζει περπατώντας τον δρόμο εμπρός από το αυτοκίνητο, ο δεύτερος παιδί που διασχίζει τον δρόμο τρέχοντας και ο τρίτος παιδί που πετάγεται στον δρόμο πίσω από παρκαρισμένο όχημα.

Οι δοκιμές θα διεξάγονται με ταχύτητες από 40 έως 60 χλμ/ώρα και την υψηλότερη βαθμολογία θα παίρνουν, όσα οχήματα επιβραδύνουν τελείως αποφεύγοντας το ανδρείκελο ή μειώνουν ταχύτητα, ελαχιστοποιώντας τις πιθανότητες σοβαρού τραυματισμού.


Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης