Του Λουκά Παπαλάμπρου

Η βρετανική φίρμα παρουσίασε με κάθε επισημότητα το Cooper SE, το πρώτο αμιγώς ηλεκτροκίνητο αυτοκίνητο στην πολύχρονη ιστορία της.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το όχημα θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της εταιρείας στην Οξφόρδη, με την παραγωγή να ξεκινά τον Νοέμβριο. Οι μπαταρίες και το ηλεκτρικό σύστημα θα έρχονται από τη Γερμανία και πιο συγκεκριμένα από τις μονάδες του Dingolfing και του Landshut.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Αισθητικά, βασίζεται στο τρίθυρο MINI έχοντας όμως μοντέρνες πινελιές που αναδεικνύουν τη φιλική προς το περιβάλλον φιλοσοφία του. Διαθέτει νέες ζάντες, ελαστικά χαμηλής αντίστασης κύλισης, κίτρινα διακοσμητικά και καινούργια μάσκα, με την υποδοχή για το βύσμα του καλωδίου φόρτισης να βρίσκεται ακριβώς πάνω από το πίσω δεξί φτερό.

Ο ηλεκτροκινητήρας αποδίδει 184 ίππους και 270 Nm ροπής, με την αυτονομία να κυμαίνεται από 235 έως 270 χιλιόμετρα σύμφωνα με το πρότυπο WLTP.  Τα 0-100 επιτυγχάνονται σε 7,3 δευτερόλεπτα και η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 150 χλμ./ώρα.

Για την ενέργεια του ηλεκτρικού μοτέρ φροντίζει μία μπαταρία χωρητικότητας 32,5 kWh. Η φόρτιση από δίκτυο AC 11kW γίνεται σε 3,5 ώρες, ενώ από ρεύμα συνεχούς τάσης 50kW σε μόλις 35 λεπτά για το 80% όμως της μπαταρίας.

Στο εσωτερικό, οι αλλαγές σε σχέση με τις συμβατικές εκδόσεις περιορίζονται στις λειτουργίες και τα γραφικά της κεντρικής οθόνης και του πίνακα οργάνων. Οι ενδείξεις έχουν προσαρμοστεί στα δεδομένα του ηλεκτρικού συνόλου, όπως και τα διακοσμητικά στις επιφάνειες.

Για παράδειγμα, το κουμπί εκκίνησης του κινητήρα και ο μοχλός του κιβωτίου ταχυτήτων είναι σε κίτρινο χρώμα. Ο εξοπλισμός άνεσης και ασφάλειας είναι αρκετά πλούσιος, περιλαμβάνοντας πλειάδα συστημάτων υποβοήθησης του οδηγού.

 

 

 

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης