Όπως ακριβώς είχε υποσχεθεί, η γερμανική εταιρεία παρουσίασε επίσημα στην έκθεση της Φρανκφούρτης – που άνοιξε σήμερα τις πύλες της – τη δεύτερη γενιά του Tiguan, με τον Sebastien Ogier να αναλαμβάνει για λίγο χρέη παρουσιαστή.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το δημοφιλές γερμανικό crossover είναι αναβαθμισμένο σε όλους τους τομείς, έχει πιο δυναμική και σύγχρονη εμφάνιση, ευρύχωρο εσωτερικό, πληθώρα τεχνολογιών και αποδοτικούς κινητήρες. Πατάει πάνω στην πλατφόρμα MQB, την ίδια με τα Audi A3 και Golf, το μήκος είναι αυξημένο κατά 6 εκατοστά, το πλάτος κατά 3 εκατοστά και το μεταξόνιο κατά 77 χλστ., με το ύψος να είναι χαμηλότερο κατά 3,3 εκατοστά, σε σχέση με τον προκάτοχό του.

Το αυτοκίνητο έχει σαφώς πιο δυναμική σχεδίαση και φαίνεται πιο επιβλητικό, με την καμπίνα να έχει premium χαρακτήρα. Χάρη στις μεγαλύτερες διαστάσεις, έχουν αυξηθεί και οι χώροι, με τη διαφορά να κάνει το πορτμπαγκάζ, το οποίο έχει φτάσει τα 615 λίτρα χωρητικότητας!

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Προσφέρεται σε τρία επίπεδα εξοπλισμού (Trendline, Comfortline και Highline), διαθέτει οθόνη αφής στην κεντρική κονσόλα 5 ή 8 ιντσών που υποστηρίζει τα Apple CarPlay, Android Auto και MirrorLink, εξοπλίζεται με όλα τα συστήματα άνεσης και ασφάλειας του VW Group, περιλαμβάνοντας στις πλουσιότερες εκδόσεις ακόμα και τριζωνικό κλιματισμό.

Η γκάμα των κινητήρων απαρτίζεται από τους γνωστούς TSI και TDI, όλοι προδιαγραφών Euro6. Στη βάση είναι ο 1.4 TSI των 125 ίππων, ακολουθεί ο 1.8 TSI με τους 180 ίππους και ο 2.0 TSI απόδοσης 220 ίππων. Στους diesel υπάρχουν οι 1.6 TDI και 2.0 TDI, με απόδοση 115, 150, 190 και 240 ίππων. Η κίνηση μεταδίδεται στους εμπρός ή τους τέσσερις τροχούς, μέσω μηχανικού κιβωτίου 6 σχέσεων ή του αυτόματου διπλού συμπλέκτη με 6 ή 7 ταχύτητες.

Όσο για το λανσάρισμά του στην αγορά, υπολογίζεται τον Απρίλιο του 2016. Μαζί με το Tiguan, παρουσιάστηκε και Tiguan GTE concept, το πρώτο plug-in υβριδικό crossover/SUV στην ιστορία της VW.

Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης