Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

Απλό, εργονομικό, άψογο ποιοτικά, με εξαιρετική συναρμογή, απόλυτα προσανατολισμένο στον οδηγό και με ψηφιακές υπηρεσίες. Η Honda αλλάζει φιλοσοφία όσον αφορά στο εσωτερικό των μοντέλων της γκάμας της, ακολουθώντας το δόγμα «simplicity and something». Υψηλού επιπέδου καμπίνα από τη Honda

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Στόχος της εταιρείας είναι να κάνει τις καμπίνες λιγότερο πολύπλοκες, ελαχιστοποιώντας τους παραδοσιακούς διακόπτες και αυξάνοντας την ευρυχωρία και την πρακτικότητα. Η υψηλή τεχνολογία θα βρίσκεται στο επίκεντρο, όπως ακριβώς προστάζει η νέα εποχή της αυτοκίνησης.

Η προσέγγιση που ακολουθεί η ιαπωνική φίρμα είναι το «Man Maximum / Machine Minimum», κάνοντας όσο το δυνατόν πιο εύκολη και άνετη τη ζωή του οδηγού. Μπροστά από το τιμόνι υπάρχει ένας προηγμένος ψηφιακός πίνακας οργάνων και στο κέντρο του ταμπλό μια μεγάλη οθόνη που ενσωματώνει κάθε λειτουργία και εφαρμογή.

Οι φυσικοί διακόπτες που διατηρούνται αφορούν τον κλιματισμό και ορισμένες από τις λειτουργίες του συστήματος πολυμέσων, όπως την ένταση του ήχου του ραδιοφώνου για παράδειγμα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το πρώτο μοντέλο που κάνει χρήση του νέου εσωτερικού της Honda θα είναι το καινούριο Civic, που θα αποκαλυφθεί στις 28 Απριλίου.

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Δείτε πόσα συστήματα έχει το νέο Honda HR-V

Αυτό είναι το νέο Honda HR-V e:HEV

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης