Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

Το πολυαναμενόμενο αμιγώς ηλεκτροκίνητο τετράθυρο coupe της γερμανικής φίρμας αποκαλύφθηκε. Το πανίσχυρο Gran Turismo της Audi είναι έτοιμο και θα προσφέρεται σε δύο εκπληκτικές εκδόσεις, τις e-tron GT και RS e-tron GT. Αμιγώς ηλεκτροκίνητο!

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Πρόκειται για ένα πανέμορφο τετράτροχο, ένα αυτοκίνητο που βασίζεται στην ίδια πλατφόρμα με αυτή της Porsche Taycan, έχοντας μήκος σχεδόν 5 μέτρα, πλάτος 1,96μ. και ύψος 1,41μ.

Πατάει σε ζάντες 19, 20 ή 21 ιντσών και έχει έναν από τους καλύτερους αεροδυναμικούς συντελεστές (0,24 Cd).

Επιδόσεις supercar

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Διαχύτης, κεκλιμένη οροφή, έντονες ακμές και μεγάλα ελαστικά.

Η Audi κάνει λόγο για το πιο πρωτοποριακό μοντέλο που έχει κατασκευάσει ποτέ. Κι ένα από τα πιο γρήγορα, θα σημειώσουμε εμείς. Η έκδοση e-tron GT quattro αποδίδει 476 ίππους και 630 Nm ροπής και η RS e-tron GT αγγίζει τους 598 ίππους και τα 830 Nm ροπής. Αμφότερες τροφοδοτούνται από δύο ηλεκτροκινητήρες και με τη λειτουργία boost η ισχύς εκτινάσσεται για κάποια δευτερόλεπτα στους 530 και 646 ίππους αντίστοιχα.

Η κίνηση μεταφέρεται σε όλους τους τροχούς μέσω αυτόματου κιβωτίου σχέσεων που βρίσκεται στον πίσω άξονα. Τα Gran Turismo εφοδιάζονται με torque vectoring και launch control, με τα 0-100 να επιτυγχάνονται σε 4,1 δευτερόλεπτα στην περίπτωση της απλής έκδοσης και σε 3,3΄΄ στην GT.

Όσο για την τελική ταχύτητα, περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 245 και 250 χλμ./ώρα αντίστοιχα.

Η μπαταρία χωρητικότητας 85 kWh παρέχει αυτονομία 487 χιλιομέτρων και, χάρη στο σύστημα φόρτισης των 800 V, μπορεί να γεμίσει σε ποσοστό 80% σε μόλις 20 λεπτά.

2+2 θέσεων

Ο οδηγός κάθεται αρκετά χαμηλά.

Το εσωτερικό του είναι κλασικό Audi, έχοντας όμως ακόμα καλύτερη ποιότητα κατασκευής. Συνδυάζει την κομψότητα, με την άνεση και τα σπορτίφ χαρακτηριστικά. Τα καθίσματα είναι τοποθετημένα χαμηλά, το πορτμπαγκάζ έχει χωρητικότητα 450 λίτρων, ενώ κάτω από το εμπρός καπό υπάρχει επιπλέον αποθηκευτικός χώρος 100 λτ.

Οι Γερμανοί έχουν εξοπλίσει το αυτοκίνητο με κάθε λογής τεχνολογία, από virtual cockpit plus 12,3 ιντσών έως οθόνη αφής που υποστηρίζει πληθώρα λειτουργιών συνδεσιμότητας και φωνητικό έλεγχο, head-up display, τεχνητό ήχο στην καμπίνα και δεκάδες συστήματα υποβοήθησης του οδηγού.

Το e-tron GT είναι σχεδιασμένο για να κινείται με απόλυτη ακρίβεια και σταθερότητα. Φέρει ενεργή τετραδιεύθυνση, ελεγχόμενη απόσβεση των αμορτισέρ, αερανάρτηση, μπλοκέ διαφορικό και carbon κεραμικά φρένα (προσφέρονται έξτρα).

Η παραγωγή του EV οχήματος έχει ξεκινήσει στο εργοστάσιο του Böllinger Höfe στη Γερμανία. Η εμπορική του πορεία έχει προγραμματιστεί για την άνοιξη, με τις τιμές εκκίνησης στην τοπική αγορά να ορίζονται στα 99.800 ευρώ για το e-tron GT quattro και στα 138.200 ευρώ για το RS e-tron quattro.

 

 

Το Audi e-tron κάνει την πιο «έξυπνη» φόρτιση

Audi, BMW ή Mercedes πούλησε τα περισσότερα αυτοκίνητα;

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης