Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

Όταν παρουσιάστηκε το 2013, άφησε τους πάντες άναυδους. Η Ferrari είχε κάνει για μια ακόμη φορά το θαύμα της, δημιουργώντας ένα τετράτροχο που συγκλόνισε τον κόσμο της αυτοκίνησης.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η LaFerrari, ήταν το ακριβότερο, ισχυρότερο και ταχύτερο αυτοκίνητο της ιταλικής φίρμας, αλλά και η πρώτη Ferrari παραγωγής με υβριδικό σύστημα. Παράχθηκε σε μόλις 499 μονάδες, όλες κατασκευασμένες στο χέρι από τους κορυφαίους μηχανικούς και τεχνίτες.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Αυτή τη στιγμή, το αυτοκίνητο θεωρείται συλλεκτικό. Η αξία του ανεβαίνει συνεχώς, όπως ακριβώς συμβαίνει με τα έργα τέχνης. Για να καταλάβετε πόσο σημαντική είναι η LaFerrari σας αναφέρουμε ότι αυτή η μονάδα, σε χρώμα Giallo Triplo Strato που βλέπετε στις φωτογραφίες κοστίζει τρεις φορές πάνω από την αρχική τιμή.

Είναι παραγωγής του 2015, ο ιδιοκτήτης της, ένας αμερικανός επιχειρηματίας, την απέκτησε πριν από έξι χρόνια έναντι του ποσού του 1,42 εκατ. δολαρίων. Τώρα, ζητάει 4,2 εκατ. για να την παραδώσει στον επόμενο.

Το ιταλικό hypercar είναι σαν καινούριο. Κλεισμένο μόνιμα σε ένα γκαράζ, χωρίς ίχνος σκόνης πάνω του και με μια καμπίνα που θαρρείς και μόλις βγήκε από το εργοστάσιο. Στο οδόμετρο γράφει μόλις 217 χιλιόμετρα. Με απλά λόγια, ο κάτοχος δεν το έβγαζε ούτε να για κάνει μια βόλτα το τετράγωνο.

Φέρει όλα τα ηλεκτρονικά καλούδια και τροφοδοτείται από τον μελωδικό V12 6,3 λίτρων κινητήρα, ο οποίος με τη χρήση του KERS αποδίδει 963 ίππους και 900 Nm ροπής. Τα 0-100 επιτυγχάνονται σε λιγότερα από 3 δευτερόλεπτα και τα 0-200 σε περίπου 7΄΄. Όσο για την τελική ταχύτητα ξεπερνά τα 350 χλμ./ώρα.

Για την ιστορία να πούμε ότι, η κίτρινη LaFerrari έχει τεθεί προς πώληση από την αντιπροσωπεία Pagani Beverly Hills, στη διάσημη κομητεία του Λος Άντζελες.

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

H Ferrari SF90 Stradale διέλυσε τα χρονόμετρα

Μια σπάνια Ferrari ντριφτάρει στο χώμα!

Η Ferrari το έριξε στη μόδα και στα εστιατόρια

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης