Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Από τη μία η ηλεκτροκίνηση, από την άλλη το επερχόμενο Euro 7, πολλά δημοφιλή μοντέλα είναι έτοιμα να μας αποχαιρετήσουν. Οι εταιρίες βρίσκονται σε ένα σταυροδρόμι και έχοντας στο μυαλό τους πως πλέον οι επενδύσεις γίνονται κυρίως σε ηλεκτρικά και σε SUV, πολλά μοντέλα αντί να εξελιχθούν ασύμφορα, απλά θα περάσουν στην ιστορία. Ας τα δούμε.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ford Fiesta: Η Ford σχεδιάζει να καλύψει τη θέση του στη γκάμα με μια αμιγώς ηλεκτρική έκδοση του crossover Puma, ενώ τα τελευταία δείγματα του Fiesta αναμένεται να βγουν από το γερμανικό εργοστάσιο της Ford τον Ιούνιο. Μάλιστα τίτλοι τέλους θα πέσουν και για το Ford Edge.

McLaren 720S: Το θρυλικό μοντέλο δεν θα συνεχιστεί, για να αφήσει χώρο στην ολοκαίνουργια 750S, ένα μοντέλο που ενώ παρουσιάστηκε πριν λίγες ημέρες, είναι ήδη sold out για ένα χρόνο.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ferrari Portofino M: Πρόκειται να αντικατασταθεί από τη Roma Spider η οποία θα διαθέτει έναν ισχυρότερο κινητήρα V8 3,9 λίτρων με διπλή υπερτροφοδότηση απόδοσης 620 ίππων και παραδοσιακή υφασμάτινη οροφή για λιγότερο βάρος.

Η Mercedes όπως η ίδια είπε, θα μειώσει τις επιλογές της γκάμας της, ώστε να αφοσιωθεί στα ηλεκτρικά. Έτσι, το φως του 2024 δεν θα δουν τα εξής μοντέλα: E-Class Coupe, E-Class Cabriolet, CLS, C-Class Cabriolet, C-Class Coupe.

Audi TT – Audi R8: Το Audi TT θα μας αποχαιρετήσει μετά από 25 χρόνια. Το εμβληματικό σπορ αυτοκίνητο επέζησε δυόμισι δεκαετίες και έγραψε ιστορία, ενώ αναμένεται μία επετειακή έκδοση περιορισμένων εκδόσεων για το Ηνωμένο Βασίλειο. Όμως και το Audi R8 μετά από 16 χρόνια στη παραγωγή, δεν έχει πλέον θέση στη νέα ηλεκτρική γκάμα της εταιρίας.

Dodge Challenger – Dodge Charger – Dodge Hellcat Models: Η Dodge διακόπτει το Challenger, καθώς προχωρά στην ηλεκτροκίνηση και πιο συγκεκριμένα στην άφιξη του νέου Charger Daytona SRT EV. Όπως και το Challenger, η Dodge καταργεί το Charger sedan, που αποτελούσε βασικό στοιχείο της γκάμας της Dodge από το 2006. Η Dodge τελειώνει επίσης ολόκληρη τη σειρά Hellcat. 

Chevrolet Bolt EV: Η Chevrolet καταργεί το πιο προσιτό EV της, το Bolt. Η πρώτη γενιά Bolt έκανε το ντεμπούτο της το 2016 και η ανανεωμένη έκδοση έφτασε το 2022, όμως πλέον η εταιρία αλλάζει πλατφόρμα και αυτή στην οποία «πάταγε» το Bolt, καταργείται.

Alpina BMW B7: Η Alpina σύναψε συμφωνία με την BMW στις αρχές του περασμένου έτους, η οποία τερμάτισε την ανεξάρτητη λειτουργία της, δίνοντας στην αυτοκινητοβιομηχανία τον πλήρη έλεγχο της εταιρείας μετά το 2025. Με αυτό, η Alpina B7 – βασισμένη στη σειρά 7 της BMW – δεν θα δει άμεσο διάδοχο βασισμένο στην τρέχουσα γενιά, με άλλα μοντέλα της Alpina να κινδυνεύουν επίσης να σταματήσουν.

Kia Stinger: Το εντυπωσιακό σεντάν της εταιρίας, ήταν να τερματίσει την πορεία του στα τέλη του 2022, όμως έλαβε μία μικρή παράταση. Πλέον το τέλος του είναι σίγουρο, καθώς το 2024 δεν θα μπει στη γραμμή παραγωγής.

Όλα τα παραπάνω μοντέλα, δεν θα συνεχιστούν το 2024. Αξίζει να θυμίσουμε επίσης, πως εξαιτίας του Euro 7, αμφίβολο είναι το μέλλον, αρκετών ακόμα μικρών μοντέλων όπως το VW Polo, το Ibiza και άλλα.
 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης