Η βαυαρική φίρμα αποκάλυψε την ανανεωμένη εκδοχή του μικρού ηλεκτροκίνητου μοντέλου, λίγες μέρες πριν από το παγκόσμιο ντεμπούτο, στην έκθεση της Φρανκφούρτης.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το i3 φέρει νέους προφυλακτήρες, LED προβολείς ομίχλης, νέες ζάντες και δύο καινούργια χρώματα (Melbourne Red Metallic και Imperial Blue Metallic) για το εξωτερικό αμάξωμα. Στην καμπίνα, ξεχωρίζει η μεγαλύτερη οθόνη 10,3 ιντσών του συστήματος πολυμέσων, οι μοντέρνες επενδύσεις και τα επιπλέον διακοσμητικά. Μηχανικά δεν υπάρχουν αλλαγές, με την ηλεκτρική μονάδα ισχύος να αποδίδει 170 ίππους και 250 Nm ροπής.

Το ενδιαφέρον εστιάζεται στην ολοκαίνουργια έκδοση i3S, η οποία προστίθεται άμεσα στην γκάμα του μοντέλου. Το κορυφαίο i3 είναι πιο πλατύ κατά 40 χλστ. και χαμηλό κατά 10 χλστ., διαθέτει σπορ ανάρτηση και μεγαλύτερους τροχούς με ζάντες 20 ιντσών, στοιχεία που βελτιώνουν την οδική του συμπεριφορά.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Στην περίπτωση του i3S, ο ηλεκτροκινητήρας αποδίδει 184 ίππους και 270 Nm ροπής, με τα 0-100 να επιτυγχάνονται σε μόλις 6,9 δευτερόλεπτα. Ο οδηγός έχει στη διάθεσή του μία επιπλέον λειτουργία με την ονομασία «sport mode», βελτιώνοντας τις ηλεκτρικές δυνατότητες του οχήματος.

Τόσο το i3 όσο και το i3S φέρουν μπαταρία χωρητικότητας 94 Ah, με την αυτονομία να αυξάνεται στα 200 χιλιόμετρα σε πραγματικές συνθήκες ή στα 330 χλμ. με τη χρήση του range extender.

Σημαντικό στοιχείο είναι και το νέο καλώδιο, το οποίο επιτρέπει μία πλήρη φόρτιση των μπαταριών σε τρεις ώρες, καθώς και ο νέος ταχυφορτιστής, ο οποίος συνδέεται σε πρίζα 120 ή 240-volt.

Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης